Door vervelende priv? omstandigheden, heb ik mijn Mojo om te barbecuen een beetje verloren 
Dit is ook de reden, dat ik momenteel niet meer zo heel actief ben op het forum (ik lees nog wel regelmatig, maar post zelf eigenlijk te weinig, voor wat ik normaal deed)
Vorig weekend heb ik dan eindelijk voor het eerst sinds 4 maanden weer eens mijn BBQ's aangeraakt.
Om mijzelf toch een beetje te pushen (want ik vind het wel leuk om te doen, maar heb er ff geen puf meer voor) heb ik voorgesteld om voor de verjaardag van vrienden het e.e.a te maken.
Niets bijzonders, gewoon wat ribbetjes, MOINKS, en Baked Beans.
Fotootjes, zijn niet geweldig, maar het gaat om het id.
Ondanks dat de gasten heerlijk hebben gegeten, was ik zelf nou niet echt tevreden.
De Ribs hebben eigenlijk geen rook gekregen (ja, toen ze ingepakt waren begon de Q rook te geven
) (ik stop altijd wat blokjes tussen het houtskool, maar blijkbaar te goed verstopt), en ze hadden gaarder moeten zijn (wel 3-2-1 gedaan, en had ze dan ook malser verwacht)
MOINKS vond ik te bleek, en er was een te sterke knoflook smaak.
De Baked beans waren wel heerlijk (maar goed, daar kan weinig aan fout gaan
)
Mac

Dit is ook de reden, dat ik momenteel niet meer zo heel actief ben op het forum (ik lees nog wel regelmatig, maar post zelf eigenlijk te weinig, voor wat ik normaal deed)
Vorig weekend heb ik dan eindelijk voor het eerst sinds 4 maanden weer eens mijn BBQ's aangeraakt.
Om mijzelf toch een beetje te pushen (want ik vind het wel leuk om te doen, maar heb er ff geen puf meer voor) heb ik voorgesteld om voor de verjaardag van vrienden het e.e.a te maken.
Niets bijzonders, gewoon wat ribbetjes, MOINKS, en Baked Beans.

Fotootjes, zijn niet geweldig, maar het gaat om het id.
Ondanks dat de gasten heerlijk hebben gegeten, was ik zelf nou niet echt tevreden.
De Ribs hebben eigenlijk geen rook gekregen (ja, toen ze ingepakt waren begon de Q rook te geven

MOINKS vond ik te bleek, en er was een te sterke knoflook smaak.
De Baked beans waren wel heerlijk (maar goed, daar kan weinig aan fout gaan

Mac