BasBQ
Beef en Steak

Op zoek naar mijn Mojo

 
 
 
 

Mac

Gerijpt
Berichten
3.494
Door vervelende priv? omstandigheden, heb ik mijn Mojo om te barbecuen een beetje verloren  :(
Dit is ook de reden, dat ik momenteel niet meer zo heel actief ben op het forum (ik lees nog wel regelmatig, maar post zelf eigenlijk te weinig, voor wat ik normaal deed)

Vorig weekend heb ik dan eindelijk voor het eerst sinds 4 maanden weer eens mijn BBQ's aangeraakt.
Om mijzelf toch een beetje te pushen (want ik vind het wel leuk om te doen, maar heb er ff geen puf meer voor) heb ik voorgesteld om voor de verjaardag van vrienden het e.e.a te maken.

Niets bijzonders, gewoon wat ribbetjes, MOINKS, en Baked Beans.

10114159574_d8ecaa909e_z.jpg


10114172674_694ea14810_z.jpg


10114194785_c9f2981607_z.jpg


10114228356_ed21cdc135_z.jpg


Fotootjes, zijn niet geweldig, maar het gaat om het id.

Ondanks dat de gasten heerlijk hebben gegeten, was ik zelf nou niet echt tevreden.
De Ribs hebben eigenlijk geen rook gekregen (ja, toen ze ingepakt waren begon de Q rook te geven :( ) (ik stop altijd wat blokjes tussen het houtskool, maar blijkbaar te goed verstopt), en ze hadden gaarder moeten zijn (wel 3-2-1 gedaan, en had ze dan ook malser verwacht)
MOINKS vond ik te bleek, en er was een te sterke knoflook smaak.
De Baked beans waren wel heerlijk (maar goed, daar kan weinig aan fout gaan  :) )

Mac
 
Volgens mij is die weer terug!! Ziet er heerlijk uit Mac!! =D> =D>
 
goed dat je er weer ff bent.
Jij weet zelf wat er niet helemaal goed aan was, de gasten zullen zeker lekker hebben gegeten.
sterkte met alles
 
Dit ziet er goed uit. Ik denk dat je vrienden dit zeker hebben weten te waarderen.

Sterkte met je prive omstandigheden en het terugvinden van je bbq mojo
 
Ziet er goed uit en wij BBQ-gekken hebben de lat altijd hoog liggen.

Sterkte met de persoonlijk lastige tijden. BBQ'en kan hopelijk mss deels als goede therapie werken!
 
Ik weet het niet hoor, maar volgens mij ligt daar gewoon kilo's Mojo te bakken!
Sterkte gozer en keep on ribbin'.
 
Rustig aan dan breekt het lijntje niet! Gewoon lekker doen wat je wel kan en je vooral niet druk maken over wat anderen misschien wel niet van je verwachten, want daar kun je toch nooit aan voldoen!
 
Dat wordt mij nou nooit aangeboden door een vriend, om eens voor mijn verjaardag zo aan de gang te gaan!!!
Misschien ben je zelf niet helemaal tevreden maar het ziet er wel PRIMA uit!!!
 
Ziet er niet toch helemaal niet zo slecht uit, maar ja van de foto's kun je ze natuurlijk niet proeven. Het belangrijkste is toch dat je gasten tevreden waren.

En die mojo komt wel weer terug hoor,het zijn net katten, niet naar lopen zoeken en opeens staat hij vanzelf weer voor de deur. ;)
 
Zien er goed uit die ribben en ballen en ja er gaat bij iedereen wel eens wat verkeerd .Probeer in ieder geval je hobby weer op te pakken.Veel succes verder.
 
De zin is een beetje weg maar de kennis niet mooi gemaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan