BasBQ
Beef en Steak

Op Suyt, voor het eerst.

 

Op Suyt

Tondelzoeker
Berichten
20
FF voorstellen,

Ik ben al jaren een BBQ fanatic die nu van deze kleine hobby(mooiweergrillert) zijn beroep heeft kunnen maken.
sinds Oktober is in Helmond(NB) een Fitland XL locatie geopend, 1 van de restaurants die daarin zit is een BGE restaurant, een restaurant waarbij we alle hoofdgerechten Vis, Vlees, en enkele groenten van de BGE halen.
Het speerpunt van dit restaurant moet onze carving worden, oa Procureur, Rib-eye, lamsschouders.... die we in zijn geheel bereiden en pas snijden als het mee mag.
zit al een tijdje met plezier de topics hier te volgen en schaamteloos recepturen aan te passen naar onze BGE's  :blush: beter goed gejat dan slecht verzonnen riep een van mijn vroegere chefs altijd.
Als ik heb uitgevogeld hoe ik een foto kan plaatsen zal ik laten zien wat we doen.
 
hoi Op Suyt,
welkom bij dit edele genootschap
 
Van harte welkom Op Suyt !! :)
 
Hoi welkom hier
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Camiel zei:
Hee Op Suyt, leuk dat je er bij bent, en ik als Mierlo Houtenaar ben nu wel erg nieuwsgierig geworden! Kan op de fiets bij je op bezoek komen :)


je bent zeer welkom, vraag naar de chef als je er bent.  ;)
 
structor zei:
Welkom opsuyt, leuk dat je komt meedoen en ik benieuwd naar je tent, fototje?

als ik m'n photobucket acc weer gereanimeerd heb komen er foto's, tot die tijd...facebook Pitcrew Op Suyt of de site.
 
Hoi Op Suyt,
Welkom hier!
Het wordt steeds mooier in NL met dit soort bedrijven!!!!
 
Proficiat met je aanmelding!
 
Helmond! Das bij mij om de hoek (Geldrop). Ik ga zeker een kijkje nemen, en uiteraard om iets te proeven.

Welkom trouwens!
 
:D het aantal Brabo's hier is zorgwekkend.... :p

maar je bent welkom Joop, we zijn trots op wat we doen en willen dat ook zeker delen.
 
Hoi Op Suyt. Ik ben wel benieuwd naar jullie creaties!
 
Van harte welkom op dit mooie forum.  :D
Wel een compliment dat de proffesionals geinspireerd worden hier :p
 





en het laatste experiment......

 
Terug
Bovenaan Onderaan