BasBQ
Beef en Steak

Nieuwjaarsreceptie, zondag 12 januari 2014, Zeewolde

Jappert zei:
Die sateh cook off moet waarschijnlijk wachten op een voorjaarsmeating. Ik heb nog steeds geen oppas kunnen vinden voor zondag..... :-(

Is het niet een idee om de kleine mee te nemen? Die van ons neemt zijn eigen bbq mee en kan vast wel wat hulp gebruiken ;)
 
Kees Duym zei:
met die mooie temperaturen zal ik maar wat extra hout meenemen voor in de grote Q....


allemaal lekker warm...terwijl de bacon rookt...en de stukken vlees van Dikkie warm worden :)
Jij zal de dames wel weer op temperatuur moeten brengen ;)
 
Jappert zei:
Die sateh cook off moet waarschijnlijk wachten op een voorjaarsmeating. Ik heb nog steeds geen oppas kunnen vinden voor zondag..... :-(
Oppas??
Je kan ze ook meenemen; er zijn geen meer eerlijke en onpartijdige juryleden te vinden dan kinderen ;) :D
 
Leuk!!  ik kan mij vrij maken  ik ben er in de loop van dag rond 12.00 ook bij neem mijn kleine q ( 47 cm)  mee en wat lekkers om te grillen. Nu al zin in !! ..En als het mee zit neem ik mijn partner ook mee ..  :)  :)  :)
 
Het zag er eventjes naar uit dat ik de Nieuwjaarsmeating wellicht zou gaan missen, maar mijn maatje Bloemenboer (Tini) en ik zullen zondag t?ch van de partij zijn.
Zoals het er nu voor staat nemen we een Primo en een WGA mee.
We kijken er naar uit om weer vele bekende (en ook nu nog onbekende) gezichten te zien en denken nog even na wat we gaan maken. ;)
 
We zijn net weer terug
IMG_3021_zps2abd6e84.jpg


Het was zwaar
IMG_3345_zps3a1fd534.jpg


Heel zwaar
IMG_3629_zps08b0560e.jpg


Soms was het bijna niet uit te houden
IMG_3076_zps0f7dc95b.jpg


Maar we hebben ons er weer doorheen geslagen
IMG_3032_zpsd18eb0a4.jpg


En wensen iedereen een GEWELDIG
IMG_3754_zps0a4e69ae.jpg


Tot zondag, wij hebben er zin in!!!
IMG_3039_zps628cf2fb.jpg
 
Wat verschrikkelijk Rene, wat je allemaal hebt moeten doorstaan :p
 
Misschien overbodige info, maar toch.
Voor koffie en thee(1 neutrale smaak) wordt gezorgd.
Alle andere versnaperingen moet iedereen zelf meenemen.
 
Bert zei:
Misschien overbodige info, maar toch.
Voor koffie en thee(1 neutrale smaak) wordt gezorgd.
Alle andere versnaperingen moet iedereen zelf meenemen.
Een koelbox om een biertje op temp te houden hoeven we niet mee te nemen  :)
 
rener!!! het is verschrikkelijk, wat heb je in godsnaam allemaal moeten doorstaan.

ik zeg RESPECT je hebt je er als een echte man doorheengeslagen (proest kuch)

voor de rest wil ik iedereen een ontzettende fijne dag toe wensen en ik hoop er bij de volgende meeting een keer bij te zijn
 
Eeuh is het misshien Handig om een kleine tent 4x4 mee te nemen aanstaande zondag ? 

Groetjes

 
SmokyWok zei:
Eeuh is het misshien Handig om een kleine tent 4x4 mee te nemen aanstaande zondag ? 

Groetjes

Als je regen verwacht en je wilt droog bezig zijn wel.
We hebben ook een gedeelte van het clubgebouw ter beschikking dus je kunt binnen vertoeven.
 
Bert zei:
SmokyWok zei:
Eeuh is het misshien Handig om een kleine tent 4x4 mee te nemen aanstaande zondag ? 

Groetjes

Als je regen verwacht en je wilt droog bezig zijn wel.
We hebben ook een gedeelte van het clubgebouw ter beschikking dus je kunt binnen vertoeven.

Oke is er ook iets van een overkapping waar je met de Q's  onder kan staan ?   

Wat een vragen hee  ;)
 
SmokyWok zei:
Oke is er ook iets van een overkapping waar je met de Q's  onder kan staan ?   

Wat een vragen hee  ;)

Er is een kapschuur.
Maar wees gerust hier is het bijna altijd goed weer.
Voor zondag 0% kans op neerslag, gedeeltelijk bewolkt. Dus je kun nog bruin worden ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan