BasBQ
Beef en Steak

Nieuwjaarsreceptie, zondag 12 januari 2014, Zeewolde

Bert zei:
Je bedoelt toch niet mijn vrouw, die valt nog best wel mee
Zeker niet! Op de foto's die ze me stuurde zag ze er nog prima uit hoor Bert!
 
MrMannetje zei:
Nosmo zei:
@ Bert en of Gerard: Is het mogelijk om in het scoutinggebouw een pan water te koken. Dit ivm met de winterkost die ik in de planning heb staan. ;)

Pan + Water + BBQ = kokend water toch? :p

Zonder brandend houtskool wordt het niks denk ik ;)

Ik zou natuurlijk ook zo'n Action gaspitje kunnen kopen, als ze tenminste in de winter nog verkrijgbaar zijn.
 
Ik heb zo'n gaspitje weer bij me Piet. Moet de satehsaus toch weer opwarmen/warm houden, dus mocht er niets anders zijn dan kan je deze ook nog gebruiken :)
 
Super,  opties genoeg gelukkig!
 
DanBras zei:
Ik heb zo'n gaspitje weer bij me Piet. Moet de satehsaus toch weer opwarmen/warm houden, dus mocht er niets anders zijn dan kan je deze ook nog gebruiken :)

Jouw Sateh heeft toch geen saus nodig Danny?
 
DanBras zei:
Ik heb zo'n gaspitje weer bij me Piet. Moet de satehsaus toch weer opwarmen/warm houden, dus mocht er niets anders zijn dan kan je deze ook nog gebruiken :)

Ik krijg ineens een ernstig voorgevoel dat er de wereldberoemde DanBras Sateh gaat zijn.... Volgens mij wordt het een topdag!
 
MrMannetje zei:
Jouw Sateh heeft toch geen saus nodig Danny?
Haha....dat mag ieder voor zichzelf bepalen Daan  :D

Maar het lijkt wel alsof het een verrassing is dat ik weer sateh ga maken; ik dacht dat er een sateh-cook-off gehouden moest worden of durft nu niemand meer  ;)
 
DanBras zei:
MrMannetje zei:
Jouw Sateh heeft toch geen saus nodig Danny?
Haha....dat mag ieder voor zichzelf bepalen Daan  :D

Maar het lijkt wel alsof het een verrassing is dat ik weer sateh ga maken; ik dacht dat er een sateh-cook-off gehouden moest worden of durft nu niemand meer  ;)

Ben bang dat de competitie zich al aan het terug trekken is ;)
 
Bert zei:
DanBras zei:
MrMannetje zei:
Jouw Sateh heeft toch geen saus nodig Danny?
Haha....dat mag ieder voor zichzelf bepalen Daan  :D

Maar het lijkt wel alsof het een verrassing is dat ik weer sateh ga maken; ik dacht dat er een sateh-cook-off gehouden moest worden of durft nu niemand meer  ;)

Ben bang dat de competitie zich al aan het terug trekken is ;)

Het is jammer dat ik het niet eerder wist, nu heb ik al iets anders uitgezocht om te maken  :^o
 
Vraagje aan de organisatie: Een vriend van mij begint langzaamaan ook steeds ge?nteresseerder te worden in BBQ, is het een probleem als ik hem als introduc? meeneem?
 
El Fumarole zei:
Vraagje aan de organisatie: Een vriend van mij begint langzaamaan ook steeds ge?nteresseerder te worden in BBQ, is het een probleem als ik hem als introduc? meeneem?

nee hoor, moet je gewoon doen.
Ik ben er toch niet  ;)

zal echt geen enkel probleem zijn Jeroen
 
El Fumarole zei:
Vraagje aan de organisatie: Een vriend van mij begint langzaamaan ook steeds ge?nteresseerder te worden in BBQ, is het een probleem als ik hem als introduc? meeneem?

Meenemen gezellig!
 
Weerbericht ziet er goed uit:


Wel een jas aan, en dicht bij het vuur!

@Danny: wat mij betreft gaat de sate(h)-contest door....
 
met die mooie temperaturen zal ik maar wat extra hout meenemen voor in de grote Q....


allemaal lekker warm...terwijl de bacon rookt...en de stukken vlees van Dikkie warm worden :)
 
Even een mededeling van huishoudelijk aard:

Martijn van Vuur en Rook zal ook op de meeting aanwezig zijn en kan eventuele bestellingen voor jullie meenemen. Bij elke bestelling krijg je een fles Kansas City Cowtown saus cadeau.

Je kunt je bestelling tot zaterdag 14:00 uur plaatsen.
Kies bij Maak Bedrag over en reken gewoon met Martijn af in Zeewolde.

Zet bij opmerkingen even Nieuwjaar Meeting BBQ Genootschap, dan weet hij dat het mee moet!
 
Die sateh cook off moet waarschijnlijk wachten op een voorjaarsmeating. Ik heb nog steeds geen oppas kunnen vinden voor zondag..... :-(
 
Terug
Bovenaan Onderaan