Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DanBras zei:Ik heb zo'n gaspitje weer bij me Piet. Moet de satehsaus toch weer opwarmen/warm houden, dus mocht er niets anders zijn dan kan je deze ook nog gebruiken![]()
+1MrMannetje zei:DanBras zei:Ik heb zo'n gaspitje weer bij me Piet. Moet de satehsaus toch weer opwarmen/warm houden, dus mocht er niets anders zijn dan kan je deze ook nog gebruiken![]()
Jouw Sateh heeft toch geen saus nodig Danny?
DanBras zei:Ik heb zo'n gaspitje weer bij me Piet. Moet de satehsaus toch weer opwarmen/warm houden, dus mocht er niets anders zijn dan kan je deze ook nog gebruiken![]()
Haha....dat mag ieder voor zichzelf bepalen DaanMrMannetje zei:Jouw Sateh heeft toch geen saus nodig Danny?
DanBras zei:Haha....dat mag ieder voor zichzelf bepalen DaanMrMannetje zei:Jouw Sateh heeft toch geen saus nodig Danny?
Maar het lijkt wel alsof het een verrassing is dat ik weer sateh ga maken; ik dacht dat er een sateh-cook-off gehouden moest worden of durft nu niemand meer![]()
Bert zei:DanBras zei:Haha....dat mag ieder voor zichzelf bepalen DaanMrMannetje zei:Jouw Sateh heeft toch geen saus nodig Danny?
Maar het lijkt wel alsof het een verrassing is dat ik weer sateh ga maken; ik dacht dat er een sateh-cook-off gehouden moest worden of durft nu niemand meer![]()
Ben bang dat de competitie zich al aan het terug trekken is![]()
Het is ook niet een cook-off die echt aangekondigd is, maar deze is meer ontstaan andere draadjesuipko zei:Het is jammer dat ik het niet eerder wist, nu heb ik al iets anders uitgezocht om te maken :^o
El Fumarole zei:Vraagje aan de organisatie: Een vriend van mij begint langzaamaan ook steeds ge?nteresseerder te worden in BBQ, is het een probleem als ik hem als introduc? meeneem?
El Fumarole zei:Vraagje aan de organisatie: Een vriend van mij begint langzaamaan ook steeds ge?nteresseerder te worden in BBQ, is het een probleem als ik hem als introduc? meeneem?
Jappert zei:Die sateh cook off moet waarschijnlijk wachten op een voorjaarsmeating. Ik heb nog steeds geen oppas kunnen vinden voor zondag..... :-(
Jij zal de dames wel weer op temperatuur moeten brengenKees Duym zei:met die mooie temperaturen zal ik maar wat extra hout meenemen voor in de grote Q....
allemaal lekker warm...terwijl de bacon rookt...en de stukken vlees van Dikkie warm worden![]()
Oppas??Jappert zei:Die sateh cook off moet waarschijnlijk wachten op een voorjaarsmeating. Ik heb nog steeds geen oppas kunnen vinden voor zondag..... :-(