BasBQ
Beef en Steak

MOINK balls en PP

 
 
 

Kurre

Stoker
Berichten
454
Afgelopen weekend mochten we met ons BBQ team De Filous onze kunsten vertonen op de receptie van een golfwedstrijd.
Honderd gasten en ze wilden graag MOINK balls en Pulled Pork. Dat kan, zeggen wij dan  :)

Om 7u 's morgen de 4 spieringen met Butt Rub er op gelegd, na een goede 7u ingepakt in folie en om 16u waren ze mooi op 88?C.



Standje klaargemaakt, ter plaatste de spieringen gepulled en een broodjes trein klaargezet.









De MOINK balls hebben we ter plekke klaargemaakt.





De fatty op de foto bij de MOINK balls was eigenlijk een team snack. Maar ook die zijn ze van ons bord komen pikken  8)

Normaal doen we zulke dingen niet met het team, of we proberen ze in ieder geval tot een absoluut minimum te beperken. Maar deelnemen aan allerhande wedstrijden kost nu eenmaal geld en dit zorgt tenminste voor wat reserve...

Oh ja, onze sympathie met het Genootschap gaan we natuurlijk niet verloochenen :



En als uitsmijter nog een hammetje dat ik vond om te injecteren. Al lijkt mevr. Kurre het niet zo een goed idee te vinden op de achtergrond.  :-[
Voor alle duidelijkheid : tis mijn tante die nog wat overschot meeneemt voor de volgende dag...



Bedankt voor het kijken !
 
Leuke reportage en HOEVEEL ballen!! ???
 
Zag zalles al langskomen op facebook ook! Mooi partijtje hoor en mooie banner :D
 
Wim, jullie hebben goed je best gedaan, petje af.

Btw, Alberto is wel van kleur verschoten ;).
 
Frits zei:
Btw, Alberto is wel van kleur verschoten ;).

Ja, ik weet het... Beetje te lang buiten in de regen laten staan  ;D

Nee, dat is Bjorn. De laatste nieuwe aanwinst van het team.
Zijn outfit is nog in de maak.
 
dat zijn een hoop ballen
 
leuk maar.. Pff... veel werk is aan mij niet besteed..... ::)
 
lekker hoor, ook leuk om dat zo met je team te kunnen en willen doen
 
Ik heb genoten van deze reportage !  ;)
 
Leuk gedaan Kurre! En leuk dat je weer wat actiever bent op het forum!
 
Big-T +1
Kurre al lang niet meer gezien inderdaad... ;)
 
Lekker bezig met elkaar , lijkt me leuk.
 
Bedankt voor de fijne reacties !
Ik ben idd een tijdje onder de radar verdwenen, beetje veel te druk gehad in het professionele leven... Maar daar lijkt het ergste nu weer achter de rug. Voor een tijdje toch... :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan