BasBQ
Beef en Steak

Mijn meubel(tje)

Juist! Prima oplossing.

Vwb de afwerking.. Ik zou voor olie gaan, geeft mogelijk minder gedoe als je het over bijv een half jaar weer een keer wilt doen. t wordt toch vettig rondom.

Ik ga jouw idee zeker lenen in mijn ontwerp.

Nogmaals veel plezier ermee!
 
Roland1971 zei:
Juist! Prima oplossing.

Vwb de afwerking.. Ik zou voor olie gaan, geeft mogelijk minder gedoe als je het over bijv een half jaar weer een keer wilt doen. t wordt toch vettig rondom.

Ik ga jouw idee zeker lenen in mijn ontwerp.

Nogmaals veel plezier ermee!

Ik zie graag het resultaat er van. Het bouwen van zo'n meubel geeft een hoop voldoening.

Bedankt voor de tip trouwens, enig idee wat voor een soort olie? Slaolie, notenolie, zonnebloemolie???

Gr. Mike
 
Travelling Crow zei:
Bedankt voor de tip trouwens, enig idee wat voor een soort olie? Slaolie, notenolie, zonnebloemolie???
Slaolie moet je niet gebruiken, door blootstelling aan de lucht gaat deze namelijk ranzig ruiken.
Walnootolie en lijnzaadolie zijn daarentegen w?l een optie.
 
En is dat voor het hele meubel? Notenolie kan ik in de supermarkt halen maar waar haal ik lijnzaadolie? Is dat hetzelfde spul als voor je kwasten? Wat is beter?

Thnx voor je reactie


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Als je wil dat het goed intrekt kun je verdunnen met terpentijnolie. Let wel dit is anders dan terpentine! Succes!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Gents, bedankt voor de tips! Ik ga er eens naar kijken

Gr. Mike


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Je kan natuurlijk oli?n, maar waarom het blad niet gewoon natuurlijk laten vergrijzen? Dat kan toch prima met douglas?
 
Roland1971 zei:
Mike ik was net bij de IKEA, thermometer, zipbags en druipbakken gehaald. Ik zag daar blikken met olie staan voor 6,99 voor 750ml. Moest meteen aan je meubel denken. Mss is t wat.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50070378/


Groet Roland

Hey Roland, thnx voor de tip. Ik ga dit in me achterhoofd houden, woon meer dan een uur rijden op de dichtstbijzijnde Zweedse toko.
[edit] lees net dat het voor binnen is [/edit]

@Northguy, dat heb ik ook overwogen maar ik wil graag me meubeltje beschermen


Gr. Mike
 
domp zei:
Northguy zei:
Je kan natuurlijk oli?n, maar waarom het blad niet gewoon natuurlijk laten vergrijzen? Dat kan toch prima met douglas?

Lijkt mij ook mooi maar je krijgt er wel snel vlekken in...  Misschien moet je eens kijken naar twee dunne laagjes nano coating
Is nano coating iets anders als dunne laagjes?


Gr. Mike
 
Dit zijn dunne nano coating lagen, je hebt ook dikke nano coating lagen; die doen niet aan sport :D
(Gebruiken waarschijnlijk een bbq ipv de hometrainer voor de wekelijkse activiteiten :D :D :D )
 
SilverFox zei:
Dit zijn dunne nano coating lagen, je hebt ook dikke nano coating lagen; die doen niet aan sport :D
(Gebruiken waarschijnlijk een bbq ipv de hometrainer voor de wekelijkse activiteiten :D :D :D )

Ben alleen niks wijzer....

Gr. Mike
 
Terug
Bovenaan Onderaan