BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Afgelopen weekend deze op de kop getikt. ?30 via marktplaats. Geen slechte deal lijkt me...
arugudy8.jpg
 
Geen gekke prijs voor dat machientje zeg!
 
Super prijs ....
Ik had ook al in de buurt gezocht, maar onder de 100 euro voor een metalen machine kom je niet.
Zelfs een "eenvoudige" krups van 99% kunststof komen al eroverheen ..
 
Kijk....dat is tenminste een snijmachine :)
 
Eens kijken of ik mijn cheapo kan inruilen , De eerste bacon trok deze amper  X(
 
Dit is een OMAS mod 9", kan er verder weinig over vinden op google. Aan de buitenkant van de schijf zitten een paar puntjes van corrosie of losgelaten chroom, maar dat mag de pret niet drukken. Het komt in principe niet in contact met voedsel. Verder is hij helemaal schoon en gaaf. Ben er dan ook blij mee :D

Nu nog een keer een vacumeermachine voor een mooie prijs, da's de volgende op het lijstje.
 
d792a5a39aec99005661933d6f02afb5_zps8ec5d1eb.jpg


Voor de Brisket die vandaag bezorgd wordt.....
 
coelho zei:
Afgelopen weekend deze op de kop getikt. ?30 via marktplaats. Geen slechte deal lijkt me...
arugudy8.jpg
. Prachtige snijmachine ikzelf heb de zelfde en waar voor je hem gekocht hebt is niet duur.
De meeste gaan voor  honderd of meer euro's weg .Ziet er goed uit daar zal je veel plezier aanbeleven
 
0d861f54cbddc430b2edeec5742a917f_zps4eb50539.jpg


Zojuist binnen van Beef en Steak, een Brisket van 2 kilo, een longhaas van 500 gram en 3 kilo buikribben. Perfect verpakt en bevroren. Volgende week, in mijn weekend gaat als eerste de Brisket op de smoker! Ik heb er nu al zin in!
 
Als ik de foto's zie kan ik me voorstellen dat je er al zin in krijgt!!!!
 
Ik denk volgende week donderdag of vrijdag. Dan begint mijn weekend, ik moet tot volgende week woensdag werken, vandaar.
 
Op marktplaats nieuw in doos voor 15 eutjes!!!
Kon ik toch niet laten staan!! :D

DSC02763_zpse34202e4.jpg


DSC02764_zpsc6e92228.jpg
 
Dat is zeker een goedkoop kindje! Zit zeker geen gebruiksaanwijzing bij voor dat geld? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan