BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Voor m'n verjaardag 'Over rook' en 'Over charcuterie', beide geschreven door meneer Wateetons, gehad.
Naar aanleiding hiervan besloten om me toch maar eens aan het koud roken te wagen.

Na een beetje zoeken op bol.com een mooie baal rookmot gevonden (5kg, 20 liter, beuk, 16 euro inclusief verzenden).
Op Aliexpres een rookspiraaltje (20cm) besteld voor minder dan 10 euro.
Deze kwam vandaag binnen.

Vanavond gelijk maar even testen.
Aansteken met de simpele 'vlammenwerper'-aansteker ging prima.
Hij staat nu zo'n 2,5 uur aan, en hij rookt lekker.
De BBQ staat volledig vol met rook, de voortgang in de mot is als verwacht (7 a 8 uur voor de hele spiraal).

2023-10-28 11.27.48.jpg
2023-11-04 20.25.29.jpg


Het ziet er naar uit dat ik voor erg weinig geld, heel veel koud kan gaan roken :).
 
Net ergens gratis onze nieuwe plantenbak opgehaald.

Bekijk bijlage 59504

Onderkant van een big Joe 3.

Ben er heel erg blij mee.

Als iemand een goeie suggestie heeft wat voor plant hier mooi in past hoor ik het graag.
(Wel winterhard, bbq gerelateerd)
Zet deze er op 😍

IMG_0455.png
 
Zojuist ontvangen. De Plancha, gietijzer van Windmill, doorsnede 47 cm.
Nu extra voordelig bij Vuur en Rook in Lunteren, afgeprijsd (misschien tijdelijk) van 79.95 € naar 59.95 € en eventueel ook bij/via Bol.com te koop voor 2 euro meer, maar dan wel gratis bezorgd.

Gaat gebruikt worden op de Grizzly. Elite Large kamadoo !

20231109_134309.jpg


20231109_134228.jpg


20231109_134028.jpg


20231109_134118.jpg
 
Laatst bewerkt:
We lopen synchroon Lennart! Hier ook net deze week binnen en van het weekend ff testen met een tomahawk 😂
Thermometer ziet er kwalitatief goed uit👍
Ja ziet er inderdaad goed uit! het connecten met de app ging in ieder geval mega snel.

Ik heb net een dry aged black angus cote a l'os gehaald om testen 😋
 
Laatst bewerkt:
Een mooie drippan gescoord voor 8 euro via temu/AliExpress. Naja drip pan, eigenlijk is het een pizza pan maar goed, voor 8 euro lijkt mij dit prima

Bekijk bijlage 59637

Mooi ding. Hoe hoog is de rand en hoeveel is de diameter?
 
Terug
Bovenaan Onderaan