BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Vroege vaderdag.

194166A8-DC20-4071-AE44-6DEEDCE548F4.jpeg
 
Gisteren geprobeerd om 1 zo'n helft van de kolen bakjes geprobeerd aan te krijgen met een grote briketten starten. Snap nu waarom een kleiner formaat erbij ook handig is 😉
IMG_20230530_133731403_HDR.jpg
 
Gisteren geprobeerd om 1 zo'n helft van de kolen bakjes geprobeerd aan te krijgen met een grote briketten starten. Snap nu waarom een kleiner formaat erbij ook handig is 😉
Bekijk bijlage 53268
Je kan ook een vuurvaste baksteen op de smalle kant er in zetten, dan beperk je de ruimte ook en ontbrand je brandstof ook goed.
 
Vandaag bij Sligro geweest om een hoop dingen te kopen, maar er was bijna niets leverbaar (het personeel baalde zichtbaar). In de folder had ik een barbecuetang gezien die ik wilde, want ik had een nieuwe nodig. Dat bleek een ongelooflijk lomp ding te zijn, dus die heb ik links laten liggen en in plaats daarvan de goedkoopste en lichtste serveertang gekocht die er was (3 EUR ex BTW) en daar ben ik tot nu toe erg tevreden mee.
 
Mooi kerel, vraagje hoe bevalt het mes ( Vaderdag wens hihi) ?
 
Mooi kerel, vraagje hoe bevalt het mes ( Vaderdag wens hihi) ?
Ja bevalt uitstekend! Ik snij er eigenlijk zo’n beetje alles mee, vlees en groenten. Moet wel zeggen dat dit m’n eerste ‘echt’ mes is, dus vergelijking heb ik niet. En vraag me af of ik bijbehorend aanzetstaal zal aanschaffen. Weet eigenlijk niet of dat een must is of niet. Advies is dus welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan