BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Ik zie net in mijn handtekening dat mijn collectie ook niet klopt (al een tijdje) :sleep:
 
Koud rook setje gekregen van de kerstman
34c3ca74707bb0bfe2586cdb3beb8d79.jpg


Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk
 
IMG_1521.jpeg


Deze flambadou was bij mij te kiezen uit een ontelbaar aantal opties als kerstpakket... Tja, wie ben ik dan om die niet te gaan proberen! Ik lees nogal mixed reacties hierop, waarbij het belangrijkste risico is dat je hem nooit gebruikt. Binnenkort in ieder geval eens uitproberen! Zin in!
 
Deze flambadou was bij mij te kiezen uit een ontelbaar aantal opties als kerstpakket... Tja, wie ben ik dan om die niet te gaan proberen! Ik lees nogal mixed reacties hierop, waarbij het belangrijkste risico is dat je hem nooit gebruikt. Binnenkort in ieder geval eens uitproberen! Zin in!

Dat nooit meer gebruiken was ook mijn vrees.
De afgelopen maanden toch 1 van mijn meest gebruikte accessoires.

Gewoon fun om te doen, en de korst van je steak is beter.

In het begin was het wel wat zoeken hoe hem goed heet te krijgen maar dat lukt nu perfect in de BGE.
Blijft voor mij een toppertje.
 
Ik schrijf niets over jouw nichtje hè, maar vraag me af of @Mark b haar dan kent :unsure:
..... of begrijp ik hem verkeerd? 😇
 
25dea8229ff34542645221f5ab88f449.jpg

Opruiming bij het tuincentrum in januari Met frisse tegenzin mee want soms moet je samen de deur gewoon even uit. Terwijl zij door de potjes en plantjes gaat, kijk ik even in de bbq-hoek. Geen spectaculaire aanbiedingen daar, maar daar staat wel de Smokey Mountain 47cm van weber die ik al een hele lange tijd in een zoekopdracht op MP volg maar allemaal vragen ze veeeeel te veeel geld of te ver weg… Staat daar de eigenaar inmiddels naast me terwijl ik dat zwarte beestje sta te aaien… Hij gaf me de wereld bekende Godfather Quote… waarop mijn wederhelft door de stelling heen zegt “Doe het nou maar want je loopt al 10 jaar te loeren naar zo’n ding…” En nou… daar staat hij.. shinen in huis! Moet ik weer die handtekening hieronder aanpassen…
 
heel mooie zo'n raket in de tuin. Veel rookplezier!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan