BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Mijn vrouw doet eigenlijk nooit moeilijk als ik voor (eigenlijk te) veel geld vlees heb gehaald.
Daar zijn hier twee oplossingen voor nl... Of ik haal de volgende keer dubbel zo veel of we gaan het over de inhoud van de schoenenkast hebben...😉

Vandaag de Weber MT verkocht, vier Q’s was toch iets teveel van het goede. En van de opbrengst een Joetisserie besteld.:)

Hier is er wel eens een opmerking wanneer ik vlees aankoop, maar dat is van voorbijgaande aard, het mindert al wanneer het tussen de Q ligt en wanneer het op haar bord ligt is ze meestal wel overtuigd. Kwalitatief beter vlees is soms net ietsje duurder maar ze heeft ook al gemerkt dat er een enorm verschil kan zitten in smaak.
Wat vrouwen hebben met schoenen ... je kan toch maar 1 paar dragen.

Een rotisserie daar ga je veel plezier aan beleven.
 
Staat als een huis, ze zijn vrij breed. Het is een setje van 3 voor 6 euro.

Heb er 2 achter en 1 voor staan.

Voor dat geld durf ik het proberen wel aan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Goede oplossing, bij mij staat hij ook op die voetjes en ben er erg tevreden over.
Ik heb er wel 1 achter staan en 2 voor, omdat ik merkte dat hij meer de neiging had om achterover te kantelen als ik het deksel iets te ruw open deed.
 
Met zoiets ben ik ook een blije Daniel, maar mijn vrouw wordt daar steeds minder blij van als ze ziet wat de rekening is :ROFLMAO:
Whahaha. Dat is hier precies hetzelfde.
 
Eens @Grimlord
Had er eentje op de MT, veel gebruikt, maar dat is allemaal de deur uit. Daarom maar een nieuwe besteld.
 
Ben je niet bang dat ze verschuiven (of dat er eentje wegschiet), bij het schoonmaken van je rooster bijvoorbeeld? Ik ben zelf nogmaal flink aan het harken op mijn rooster. Of blijft het allemaal netjes op hun plek?
neu hoor,
met m'n medium egg niks aan de hand. Staan wel op beton, dus genoeg wrijving wat eventueel schuiven zou kunnen tegengaan
Verwacht met een large ook niet.

Ze verkopen overigens ook bij bbq zaken dezelfde keramische voetjes, alleen dan ook voor 5 tientjes.
Zo heet word zo'n bbq echt niet aan de onderkant, dus deze volstaan prima.
 
Een vroeg vaderdag cadeau.
Zal dit weekend al ingezet worden voor het bereiden van kip aan het spit.

20210603_164409.jpg
 
Een vroeg vaderdag cadeau.
Zal dit weekend al ingezet worden voor het bereiden van kip aan het spit.

Bekijk bijlage 23301

Hahaha een ongeduldige vader. Zelf ook de + versie en zeker ideaal voor aan het spit bereidingen. Ga je veel plezier aan beleven.
 
Even de Bastard geupgraded met:
- nieuw vilt (infinity gasket)
- LetzQ rotisserie spit
- Bastard Charcoal Basket
- Meater Plus

Klaar voor wat lekkere sessies aan het spit.
 
Even de Bastard geupgraded met:
- nieuw vilt (infinity gasket)
- LetzQ rotisserie spit
- Bastard Charcoal Basket
- Meater Plus

Klaar voor wat lekkere sessies aan het spit.
Leuke upgrades.
Van zo´n spit zal je veel plezier beleven.
En een draadloze thermometer is hierbij ook handig.
Net als die charcoal basket aangezien je die in 2 kan delen zodat je een zone hebt waar je een lekbak kan plaatsen. Ik ga zelf nog een halve drippan aanschaffen voor dit doel.
 
Leuke upgrades.
Van zo´n spit zal je veel plezier beleven.
En een draadloze thermometer is hierbij ook handig.
Net als die charcoal basket aangezien je die in 2 kan delen zodat je een zone hebt waar je een lekbak kan plaatsen. Ik ga zelf nog een halve drippan aanschaffen voor dit doel.
Het begon ook met een spit, en daarna kom je tot de conclusie dat die kolenmand en Meater ook wel handig zijn erbij. Allemaal omdat ik te veel YouTube-video’s over rotisserie heb gekeken haha
Vwb de setup van de spit zie ik heel veel verschillende opties. Van volledig direct naar half gevulde basket met lekbakje.
 
Binnen :)
Denk dat we morgen kip eten ;)


F775D1B3-4F9A-4707-A0B2-3AE4318904DF.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Een kolenmand voor zowel mijn GG compact als mijn Jamestown L.
Ben benieuwd of ik een verschil ga merken in het proces :)

Edit: past in ieder geval perfect

20210605_164910.jpg


20210605_170224.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan