BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

1FE46BDA-D7F4-4CA7-BD38-3C6C587CEB73.jpeg

Vrouwlief was vannochtend even voor mij langs de AH gereden
 
Bastard heeft geantwoord dat ze niks gaan doen met de craquelé. Koelkast vol met vlees... als ik dit had geweten was ik voor de BGE gegaan. Baal hier stevig van.
Man dat is balen zeg. Ik zou er ook niet mee akkoord gaan. Het hoort gewoon niet in een nieuw product. Hopelijk wordt het alsnog opgelost.
 
Vandaag gehaald bij de ...wei in aanbieding
Eindelijk is het er toch van gekomen. 🥳🎉🥳 morgen maar ff testen

Bekijk bijlage 20333

Bekijk bijlage 20334
Gefeliciteerd met je aankoop. Omdat ik er nog eentje aan mijn zwager kade wil doen heb ik ook even gekeken naar de prijzen bij de Kar... maar daar schrok ik wel van. Wat zijn die dingen in prijs gestegen, zeg. Vorig jaar was de nieuwprijs nog een euro of 89 . Toen gekocht omdat er nog 25% vanaf ging. Nu is de nieuwprijs 105 euro.
Evengoed ga je een hele hoop plezier hebben van je WGA. Vergeet niet om de foto's te posten hier en je recepten te delen. Daar houden we hier zo van..
 
Heb je ze nog extra geseasoned?
Een laagje "extra" of 3 minimaal zou ik wel doen..... anders krijg je je steak er niet meer uit :ROFLMAO: Die fabrieks seasoning is alleen maar zodat je ze niet onder de roest uit de verpakking haalt en stelt verder niets voor...Zijn prima pannen overigens!
 
Je kan even vooruit met de rollen alu folie zeg! (y) 😁
 
Als er aluminiumfolie vd lidl is...neemt Bassie mooi alles mee! Topspul en veel goedkoper dan elders online!! En het nieuwe boekje kon niet uitblijven natuurlijk!

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Even een onnozele vraag, maar is dit beter of anders dan de standaard folie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan