BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Frits zei:
Bijna goed Gerard, het was een Engelsman die de techniek voor het maken van deze pannen afgekeken had van Nederlanders. Hij verkocht deze Dutch Ovens naar Amerika.
Volgens Wikipedia

gelukkig is er wikipedia :) moet ook bekennen dat mijn antwoord niet gefundeerd was op enige historische bewijsvoering :p
 
Mooi pakketje!! Beloofd weer mooie topics met foto's. ;)
Heb soortgelijke maiskolfprikkers erg handig!

Ben benieuwd wat je van de chicken rub vind.
 
Al maanden ben ik opzoek naar een nieuwe gasbbq. De juiste nog niet gevonden, tot ik gisteren bij een tuincentrum naar binnen stapte. Daar stond een Weber Summit 470E met 30% korting!!. Aan het einde van de dag nog even met vrouwlief wezen kijken en deze prachtige buitenkeuken gekocht.
Vandaag werd hij afgeleverd, vanavond krijgt Hertensukade de eer van de "maiden run"


Ik kan niet wachten om hem aan te steken


Foto's van de "maiden run" volgen later
 
PrachtBak zeg!
 
Top die Weber, daar ga je veel plezier van hebben!
 
WillemHvdW zei:
b9c4e48f78e48ecac8b6d7518dac2314.jpg


Happy birthday to me, 6qt DO from my sweetheart

Heb m ook. Mooi cadeau, gefeliciteerd!
 
mooi, die summit  :)
 
Die summit kan ik helaas niet zien, foto is verwijderd?
Die DO ziet er goed uit, staat hier ook nog altijd op het wensenlijstje :D
 
Foto is bij mij nog steeds zichtbaar
 
Foto staat op een pagina eerder. Ik zie hem ook nog steeds. Al wil ik die Summit liever live in m'n tuin zien.


Ehm.......ik check de foto net (zelfkastijding) en nu staat er inderdaad dat de foto is verwijderd.
 
Lowietje72, Gerard777 en ROcker. Foto's zijn nu weer te  zien. Had foto's in photobucket verplaatst maar de link niet veranderd. Nu dus wel  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan