BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Vandaar de taxi :ROFLMAO:
Mijn moeder wordt aan de deur opgehaald in Meerssen.
Woont ook al zo uit de richting. Wat is er mis met het mooie Noord-Holland. ;)
 
Vandaar de taxi :ROFLMAO:
Mijn moeder wordt aan de deur opgehaald in Meerssen.

Komt dat ff goed uit. Ik werk iedere dag in Elsloo, kan wel ff doorrijden naar Meerssen.
 
Wat is er daar niet mis mee :ROFLMAO:

Wat is er mis met het mooie Limburg?
geweldig is het mooie Limburg! Het mooie strand van noord-Holland is dan weer wat anders moois ;)
 
geweldig is het mooie Limburg! Het mooie strand van noord-Holland is dan weer wat anders moois ;)
De kustlijn van NL is sowizo veel mooier als die volgebouwde BE kust lijn. Zelf ben ik Limburg ontvlucht en zou eigenlijk ook niet meer terug willen.
 
De kustlijn van NL is sowizo veel mooier als die volgebouwde BE kust lijn. Zelf ben ik Limburg ontvlucht en zou eigenlijk ook niet meer terug willen.

je waant je als NHer al snel in het buitenland als je het heuvelachtige landschap van Limburg inrijdt. Ga altijd met veel plezier daar naar toe.
Wonen is wat anders maar dat heeft ook met werk te maken. ;)
 
je waant je als NHer al snel in het buitenland als je het heuvelachtige landschap van Limburg inrijdt. Ga altijd met veel plezier daar naar toe.
Wonen is wat anders maar dat heeft ook met werk te maken. ;)

Het enige dat ik echt mis, is beenhouwerij Hendrickx in Smeermaas. Daar kun je goedkoop lekkere souvlaki's kopen (varken of kip). Echt de mooie kleintjes zoals het hoort. Die zijn 40gr/stuk en je betaald er iets van €42 voor 100 stuks. Maar telkens ik er nog kom, is het dicht of moet ik nog naar familie en moet ik het zien koel te houden.
 
Het enige dat ik echt mis, is beenhouwerij Hendrickx in Smeermaas. Daar kun je goedkoop lekkere souvlaki's kopen (varken of kip). Echt de mooie kleintjes zoals het hoort. Die zijn 40gr/stuk en je betaald er iets van €42 voor 100 stuks. Maar telkens ik er nog kom, is het dicht of moet ik nog naar familie en moet ik het zien koel te houden.
Klinkt goed!! Misschien toch maar een op accu basis koelbox aanschaffen die je kan aansluiten in de auto.
 
Omdat dit topic toch bedoelt is voor je laatste aanwinst, zal ik ook wat on topic posten. 😉

Nieuwe ‘tweedehands’ tafelmodel bastard op de kop weten te tikken. Erg blij mee!

6D63B213-1B97-4E9B-9F21-690B3282D168.jpeg


C76A479F-B91F-4CD6-BF50-BC7E3DCADC47.jpeg
 
Na lang wikken en wegen toch voor een Bastard Urban Large gegaan.

Vd week al hout besteld en op maar gezaagd op mijn werk. Aangezien ik het buiten in elkaar moet zetten wacht ik nog even…

Wordt een verrijdbare tafel met mijn weber47 en de bastard erin.

To be continued!
 
Ik zou zeggen, geniet ervan. Voor mij is eerst de binnenkeuken aan de beurt en daarna ga ik mss ook eens zien voor een buitenkeuken. Alhoewel ik mss wel iemand heb die het maakt voor enkel de kost van het materiaal :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan