BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Eergisteren ging mijn hakmolen kapot, dus dan maar gelijk een nieuwe bestellen.
Vandaag binnengekomen en uitgetest, maar wát een fijn ding zeg!
Wordt weer genieten!
859794301020.jpg
 
Nadat voor de zoveelste keer de WGA van binnen verroest is heb ik het volgende aangeschaft:

RVS hitteschild
RVS onderrooster
RVS bovenrooster

Gisteren voor het eerst gebruikt en het is van degelijke kwaliteit.
Vandaag met het mooie weer de WGA maar eens van een poetsbeurt voorzien.

1299F897-66A8-4ADF-9F18-2868951170E9.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Net opgehaald bij welkoop Drachten, ivm met heropening, 20% korting op alles .
Wga voor €75 . Kon het niet laten staan 😁.
In de toekomst rvs roosters voor maken ,voor nu deze maar op gebruiken.
20220227_134531.jpg
 
Mooie dingen de WGA! Geniet ervan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Toch ietwat geïnspireerd door al het lekkers van hier me laten verleiden door een mooie aanbieding.

434EA087-EA93-440A-A227-4E0D42B5F9D9.jpeg


6x 1,5 kg Diverse rookmot en een CSG.

Dit weekend maar eens eea gaan proberen.
 
jij kan even los met het koudroken ;)
 
ik ben benieuwd naar het eindresultaat Wilco! Aan de spullen kan het niet liggen 🤗
 
ik ben benieuwd naar het eindresultaat Wilco! Aan de spullen kan het niet liggen 🤗
Zodra het eindresultaat er is volgen de foto's en verslag vanzelf hier op het forum ;)
 
Afgelopen dinsdag was ik jarig en dankzij alle bijdragen van familie, vrienden en aanverwante gedrochten heb ik nu een InkBird ISC-007BW

Ben 'm nu aan 't testen, maar wat is dit fijn zeg! Zelfs met de wind op de bbq gewoon een stabiele temperatuur
Installeren was een eitje met de handleiding erbij.
 
Dat komt wel goed!
Heb 'm nu 2,5 uur constant op 100 graden gehad, wijkt echt een paar graden af en blijft heel stabiel. Ook vanuit de supermarkt kon ik 'm uitlezen en bedienen :)

Nu eens zien of ik 'm ook opgestookt krijg naar 165 graden en of ie dan ook stabiel blijft
 
Dat is wel erg uit de richting maar er valt altijd wat te regelen 😉
Dat zei mijn moeder ook van het weekend. Blijkbaar kan ze nu vanuit NL nu elk jaar een taxi krijgen voor 20ct/km met een maximum van 700km :ROFLMAO: Misschien val je daar ook onder?:p Mss kan je mee in de taxi springen, maar twijfel eraan dat je toevallig van Meerssen gaat zijn:ROFLMAO:
 
Dat zei mijn moeder ook van het weekend. Blijkbaar kan ze nu vanuit NL nu elk jaar een taxi krijgen voor 20ct/km met een maximum van 700km :ROFLMAO: Misschien val je daar ook onder?:p Mss kan je mee in de taxi springen, maar twijfel eraan dat je toevallig van Meerssen gaat zijn:ROFLMAO:
Ligt er een beetje waar je moeder instapt. ;) want je begrijpt dat ik niet met de auto ga want bij bbq hoort ook een lekker biertje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan