Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is een hele mooie set!!!Hari-Bo zei:Deze week de Meater block ontvangen met 30% korting.
Mooi rooster Bram en niet duur zeg!Bram zei:Afgelopen weekend tegen een mooi rooster voor de Weber aan gelopen. RVS. En zonder uitstekende delen aan de onderkant. Zodat ik het rooster makkelijk kan draaien in de bbq. En nog een voordeel. Geen GBS ring meer. Waar vuil en ellende tussen gaat zitten.
?25,- bij Hornbach.
Wat een heerlijke basis voor een monster van een machine. Wat zijn de afmetingen van de gaarkamer?Bram zei:Ik heb een bouwpakketje gekocht. Via het werk kwam ik iemand tegen die deze BBQ in drievoud aan het bouwen was. En een 4e optioneel. Die 4e is nooit afgebouwd en lag in onderdelen in de werkplaats. Door omstandigheden kon deze Reverce smoker nooit meer afgebouwd worden en heb ik de onderdelen over genomen.
Zodra we aan het project gaan beginnen komt er een draadje.
De schoorsteen kan aan twee kanten gemonteerd worden. Zodat het een offset of reverce smoker is. Verder moet ik nog op zoek naar wat RVS trekkenstaal voor de roosters. En een opzet voor het onderstel verzinnen.
Dus hopelijk ergens in 2020 de mogelijkheid om op een ouwe yank te stoken en voor een weeshuis BBQ klaar te maken.
Bram zei:Gister even bij een BBQ zaak in Rozendaal langs geweest. Mooie zaak. Even met mn broer naar wat spitjes wezen kijken. En natuurlijk kan ik niet met legen handen naar huis.
Een leuk bakje om as op te vangen. Kijken of het opruimen van aa nu makkelijker gaat.
Verder nog wat zakken houtskool en een setje BGE lekbakjes.