BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Wat gaaf zeg.
Top schortje.
Complimenten
 
Wat gaaf zeg.
Top schortje.
Complimenten
 
Langemakki zei:
Mijn verjaardags kado:

Ik ben iets langer/groter en de bestaande leren schorten waren te kort dus kwam ik bij onze overbuurman Manuel Hartman terecht.
Manuel is zeer handig en heeft dit schort helemaal op maat gemaakt. Wat een vakman!

Meer info over het werk van Manuel:
https://www.facebook.com/pahanadesigns

En de foto's:

CSC_0011_zpss90y2beo.jpg


en mijn initialen erop  B-)

DSC_0006_zpspciro7o2.jpg


DSC_0001_zpsl4wsnix9.jpg


DSC_0007_zpskfvhn37j.jpg


DSC_0005_zpsnftmltwz.jpg


DSC_0004_zps86bzgon2.jpg


DSC_0003_zpsy7zkmvqq.jpg

Die ga je toch zeker niet vuil maken? =)).!
 
Mooi schort... Nog zo nieuw:)
 
Aangezien onze keukenmachine defect was en niet op tijd gerepareerd kon worden hebben we ons geld teruggekregen.

Toch maar gelijk een nieuwe gekocht en het is een iets andere geworden dan verwacht :)

IgCJJC9.jpg


Het is een Tefal Cuisine Companion, naast snijden, hakken, mengen, kloppen ed dan hij ook verwarmen, koken en stomen. Ik ben benieuwd :) hij zou iig tot 1,2 kg deeg aan moeten kunnen.
 
Mooi hoor
 
Al verschillende keren voorbij zien komen en al een tijdje op mijn verlanglijstje: de Weber grill spit voor de 57cm.
Vanmiddag ontvangen... En nu snel testen... :D

2n6ubk2.jpg


Met name dank aan Richard Soeteman, die had hem bij bijneemt winter Meating, en toen was ik om...

Richard bedankt!
 
Gaaf veel plezier ! Snel foto's met ons delen he :D
 
Tom Hendriks zei:
Al verschillende keren voorbij zien komen en al een tijdje op mijn verlanglijstje: de Weber grill spit voor de 57cm.
Vanmiddag ontvangen... En nu snel testen... :D

2n6ubk2.jpg


Met name dank aan Richard Soeteman, die had hem bij bijneemt winter Meating, en toen was ik om...

Richard bedankt!

Gaaf man. Snel gebruiken nu :)
 
Mooie aanwinst, maar pas op; voor je het weet wil je je kip nooit meer anders ;)
 
Tom Hendriks zei:
Al verschillende keren voorbij zien komen en al een tijdje op mijn verlanglijstje: de Weber grill spit voor de 57cm.
Vanmiddag ontvangen... En nu snel testen... :D

2n6ubk2.jpg


Met name dank aan Richard Soeteman, die had hem bij bijneemt winter Meating, en toen was ik om...

Richard bedankt!

superding! kun je lekkere dingen mee maken. Ik heb er al diverse kippen, schouderkarbonade en lamsbout op gemaakt.
 
Mijn aankopen in Texas! Met prijzen van 35 dollar per stuk was niet kopen duurder!  :D
Omgerekend 31 euro.
En een lokale All Purpose Rubb erbij gekocht

qZauk80h.jpg
 
Kijk, das een goeie deal
 
Terug
Bovenaan Onderaan