BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Gaaf Tom. Spit ook al besteld??  :D
 
Tom Hendriks zei:
Deze week binnengekomen en gisteren voor het eerst gebruikt: weber master touch Crimson Red..
Gezinnetje compleet... Grote papa (primo), mama (WSM), ouster dochter (weber 57) en jongste dochter (WGA) ... :D

21dhbfa.jpg

Mooie combinatie.
Nu nog een afdakje erboven? :-? !
 
:D :D, vlakbij... Dus bus mee en inladen  B-)
 
Was bericht voor Camiel...:)
 
Hans zei:
Tom Hendriks zei:
Deze week binnengekomen en gisteren voor het eerst gebruikt: weber master touch Crimson Red..
Gezinnetje compleet... Grote papa (primo), mama (WSM), ouster dochter (weber 57) en jongste dochter (WGA) ... :D

21dhbfa.jpg

Mooie combinatie.
Nu nog een afdakje erboven? :-? !

Hans, daar ben ik mee bezig... Ik heb nu een zeiltje gespannen dus sta droog, alleen niet mooi voor de foto...  ;)
 
Richard Soeteman zei:
Gaaf Tom. Spit ook al besteld??  :D

Nee, nog niet... Maar spit wil ik nog hebben en een thermapen...
Dus dat wordt weer een fikse uitgaven... :(
 
Tom Hendriks zei:
Hans zei:
Tom Hendriks zei:
Deze week binnengekomen en gisteren voor het eerst gebruikt: weber master touch Crimson Red..
Gezinnetje compleet... Grote papa (primo), mama (WSM), ouster dochter (weber 57) en jongste dochter (WGA) ... :D

21dhbfa.jpg

Mooie combinatie.
Nu nog een afdakje erboven? :-? !

Hans, daar ben ik mee bezig... Ik heb nu een zeiltje gespannen dus sta droog, alleen niet mooi voor de foto...  ;)
[/quote

Da's mooi, we volgen het. ;)
 
Tom Hendriks zei:

Mooie set hoor!

Maar waar ga je die master touch voor gebruiken als je reeds een primo ?n een wga hebt?

Zo'n WSM 57 blijft bruut...
 
Mooie BBQ Familie  :D
 
dennis zei:
Tom Hendriks zei:

Mooie set hoor!

Maar waar ga je die master touch voor gebruiken als je reeds een primo ?n een wga hebt?

Zo'n WSM 57 blijft bruut...

Ik heb een paar opdrachtjes om bij mensen thuis te bbq-en. De primo meenemen is geen optie, 100 kg is toch te zwaar en onhandig meenemen. Vandaar de aanschaf van de master touch 57. Die kan dan samen met de WSM mee achterin de auto.  B-)
 
Mijn verjaardags kado:

Ik ben iets langer/groter en de bestaande leren schorten waren te kort dus kwam ik bij onze overbuurman Manuel Hartman terecht.
Manuel is zeer handig en heeft dit schort helemaal op maat gemaakt. Wat een vakman!

Meer info over het werk van Manuel:
https://www.facebook.com/pahanadesigns

En de foto's:

CSC_0011_zpss90y2beo.jpg


en mijn initialen erop  B-)

DSC_0006_zpspciro7o2.jpg


DSC_0001_zpsl4wsnix9.jpg


DSC_0007_zpskfvhn37j.jpg


DSC_0005_zpsnftmltwz.jpg


DSC_0004_zps86bzgon2.jpg


DSC_0003_zpsy7zkmvqq.jpg

 
mooi schort
 
Wat een gave schort zeg! Neemt hij bestellingen aan? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan