BasBQ
Beef en Steak

Mijn eerste pulled pork

Maar.........Rijo haalde om 18:45 uur de PP van de Q, daarna een uurtje rusten, ff pullen, en dan een broodje maken.
Dat betekend dat wij al zo'n 9,5 uur zaten te wachten op die lekkere foto's.  :(
Ik liep de hele nacht rond met een broodje pp van Rijo in mijn gedachten.

;D ;D

Mac
 
Van lege bordjes zeker? ;-D
 
De eerste post geupdate met het resultaat. Het vlees was zo heerlijk mals, het vocht liep tijdens het pullen gewoon nog uit het vlees.

Mensen heel erg bedankt voor de wijze lessen en mij nieuwe dingen leren, voorwaar geen makkelijke klus  ;D
 
dat ziet er heerlijk uit, ik vind dit zeker wel een knorretje waard.
Gefeliciteerd
 
Mac zei:
Maar.........Rijo haalde om 18:45 uur de PP van de Q, daarna een uurtje rusten, ff pullen, en dan een broodje maken.
Dat betekend dat wij al zo'n 9,5 uur zaten te wachten op die lekkere foto's.  :(
Ik liep de hele nacht rond met een broodje pp van Rijo in mijn gedachten.

;D ;D

Mac
Ik lach hard! Ik had niet door dat de tijdlijn zo liep, arme Marcel, wat een rotnacht zul je gehad hebben... ;)
 
Sorry, had niet bedacht dat dit zulk een uitwerking op leden van het forum zou hebben. Diep bedroefd ben ik door wat ik aangericht heb.  :'(
 
Oj, ik ben zo blij!! Heb een knorretje verdiend volgens Leo  ;D ;D .

ja een mens kan niet te lang bedroefd zijn, is het wel?
 
Gefeliciteerd met je knorretje en het resultaat. Broodjes met PP zien er geweldig uit, dat was het wachten wel waard ;D
 
Dat is zeker een knorretje waard, gefeliciteerd
 
Man wat een lekker broodje.
Gefeliciteerd met je knorretje.
 
Dik verdiend! hij ziet er heerlijk uit!
 
Gefeliciteerd met je Knor!
 
Mooi eindresultaat geworden!

Toch ook weer leerzaam topic dit. Ik wist wel dat inpakken tegenwoordig niet meer "not done is", maar dat er nu zelfs de voorkeur naar uitgaat wist ik nog niet. Ik ga binnenkort mijn eerste pp maken, en was van plan hem traditioneel uit te zitten. Ga ik nu zeker niet doen, nu ik dit gelezen heb.

Thanks allen!
 
Ik lach hard! Ik had niet door dat de tijdlijn zo liep, arme Marcel, wat een rotnacht zul je gehad hebben...  :'(

Sterker nog.........ik moest nog eens een avond, en nacht volhouden.  ???
Maar, eindelijk daar is ie dan, en wat ziet hij er lekker uit  :)
Het is het wachten waard geweest hoor Rijo ;)

Top gedaan
.

Mac

 
@BBQ-Burrun

Ik heb mijn eerste de PP uitgezeten (moet je een keer meegemaakt hebben (vind ik)).
De x daarna heb ik hem ingepakt. (dan weet je wat de verschillen tussen wel/ niet inpakken x zijn)

Nu blijf ik hem inpakken.

Mac
 
Terug
Bovenaan Onderaan