BasBQ
Beef en Steak

Mijn eerste pulled pork

Niet helemaal, bij de 3-2-1 voeg je bij het inpak deel vocht toe en dat hoef je hier niet te doen.

Zelf plaats ik de PP op het laatst niet terug maar laat hem even uitwasemen met het folie open. Dit doe ik een minuut of 10 dan pak ik hem weer in. Zo voorkom je dat je vlees doorgaart tot een hogere temperatuur dan wanneer e hem eraf haalt.

 
Erg fijne aanvulling Frits! Zat al een beetje met de temperatuur stijging na uitpakken en opnieuw op de bbq. denk dat ik het op dezelfde manier ga doen als jij hebt omschreven.

 
ik plaats PP altijd terug na het uitpakken. Grappig om te zien dat de kerntemperatuur dan direct inzakt. even voor 20 / 30 minuutjes om de bark weer lekker te verstevigen!
 
Procureur net ingepakt in alufolie. De volgende fase is begonnen  ;D
 
texas cheater ;)
 
hahahaha, heb in ieder geval geleerd dat ik open sta voor goede argumenten en daar mijn werkwijze op durf aan te passen :p . Was er vanmorgen nog echt van overtuigd (met de kennis die ik toen had) dat inpakken maar een beetje zozo is.
 
Bijkomend voordeel van inpakken.

Vang het vocht op, wat in het aluminium folie zit, en meng dit door de PP , als je gepulled heb. (de hoeveelheid een beetje op gevoel natuurlijk)
In het vocht zit heel veel smaak, en dit komt je PPzeker  ten goede  ;)

Suc6 Rijo

Mac
 
dank je mac. De tip zal ik zeker meenemen in de uitvoering! ;D
 
Jij wordt er wel doorheen geloods :D
 
18.45u, 88 graden. Kan haast niet wachten om de vorken er in te zetten  :)
 
Rijo zei:
18.45u, 88 graden. Kan haast niet wachten om de vorken er in te zetten  :)

De tanden :)
 
Had eigenlijk gehoopt op een foto van het resultaat...
Of heeft hij zijn vingers erbij op gegetenen kan hij nu niks meer posten ;)
 
Hoi, leuk draadje waar ik ook veel van opgestoken heb. Maar ik zit wel te wachten op de foto's
 
Ik ben ook erg benieuwd naar het eindresultaat!
 
ja ik wil ook graag zien hoe dat varkentje gewassen wordt  :D
 
Ik wil plaatjes zien!!!! ;-)
 
Hij heeft zijn vingers opgegeten ;)
 
Mac zei:
Nou z?g..........nog steeds geen foto's  ???  :(

Mac
Hallo, jij plaatst dat om 6.04. Die arme ziel ligt nog in bed of zo....;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan