BasBQ
Beef en Steak

Mijn eerste keer....... PP

Van harte gefeliciteerd met je knorretje! Lekker hoor!
 
Gefeliciteerd met je Knor.

Broodje PP ziet er heerlijk uit.
 
Gefeliciteerd met je knor!
 
Gefeliciteerd met deze zeer verdiende knor!
 
Het is officie?l.  :)
Van harte gefeliciteerd.

Ik had ook al gezien dat nosmo hiermee aan de hobby was
Ik zit te wachten, tot Nosmo hem nou eens eindelijk op de markt gaat brengen  ;)

Mac
 
Gefeliciteerd! En ik ga maar niet vragen wat die aforting betekent....SWHTBO?
En een hut bouwen is altijd een goed idee om de boel rustig te houden, ik deed ook vaak wie het zachtste kon fluisteren, werkte ook goed. Jeugdsentiment. ;)

Maar, was het lekker? En hoe beviel de koolsla? Het zag er in ieder geval goed uit, dat scheelt!
 
OMG Domi weet je niet eens wat SWHTBO betekend?

Het betekend dus net zoiets als SWMBO
images

 
Nosmo zei:
OMG Domi weet je niet eens wat SWHTBO betekend?

Het betekend dus net zoiets als SWMBO
images

Nee Piet, ik weet net wat OMG betekent, erg he? Ben helemaal niet zo thuis in die turbotaal, maar zo'n t- shirt is wel grappig. Alhoewel ze hier thuis geen shirt nodig hebben om dat te weten.....;)
 
Ehhhhh.................ik weet ook niet wat SWTHBO betekend  :-[
Ben ik al zo oud aan het worden :'(

Mac
 
Welnee joh, de taal leeft alleen sneller dan wij ;)
Ik vraag dat soort dingen altijd aan zoon (23) die is wel van de turbotaal. Alhoewel hij sommige dingen weigert te vertalen, die moet ik dan maar opzoeken zegt hij. En daar moet ik dan weer om lachen. "Sommige dingen moet je dus niet willen weten moeders" , zegt hij dan. Schattig.
 
Maar we dwalen enorm van de PP af, back on topic please!
 
Dank voor de felicitaties.

Dominique zei:
ik deed ook vaak wie het zachtste kon fluisteren, werkte ook goed. Jeugdsentiment. ;)

Maar, was het lekker? En hoe beviel de koolsla? Het zag er in ieder geval goed uit, dat scheelt!
Zachste fluisteren haha, klopt werkt ook wel, maar altijd maar even ;)

Je recept voor de koolsla is heerlijk, die ga ik vaker maken! Is ook snel in gemaakt, hou ik ook wel van.


 
structor zei:
Dank voor de felicitaties.

Dominique zei:
ik deed ook vaak wie het zachtste kon fluisteren, werkte ook goed. Jeugdsentiment. ;)

Maar, was het lekker? En hoe beviel de koolsla? Het zag er in ieder geval goed uit, dat scheelt!
Zachste fluisteren haha, klopt werkt ook wel, maar altijd maar even ;)

Je recept voor de koolsla is heerlijk, die ga ik vaker maken! Is ook snel in gemaakt, hou ik ook wel van.

Haha, ja dat fluisteren, dan ging er op een moment toch eentje gillen, omdat we hem/haar niet verstonden. En dan in tr?nen, want verloren.... Hou het dan maar eens droog, je kon me wegdragen :)

Ja, lekker slaatje he? Lekker heerlijk, en toch snel. Of omgekeerd;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan