BasBQ
Beef en Steak

Mijn DIY Smokenator

heeft er iemand ook een dxf of de juiste afmetingen voor de kolenplaat van een 57?. Ik ga eventueel even prijs vragen bij een bedrijfje hier in de buurt die stukwerk doet, is dan wel lasergesneden.

Ik heb ondertussen een mail naar hen gestuurd met de prijsvraag voor een 2-ledige smokenator, had de DXF gevonden op een duitse website.

Wil gerust ook eens prijs vragen voor het ontwerp van Stennis, maar daar ontbreekt me de DXF van.

verzendkosten kunnen wel gedrukt worden indien 2-ledig (flatpack). ook naar productie toe goedkoper denk ik.
 
Afhankelijk van de prijs heb ik ook wel interesse!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Hoi

Hier ook interesse voor een 57cm versie!

Alvast bedankt

Maurice
 
Het heeft even op zich laten wachten, maar de smokenator voor de 57cm weber is definitief.

Ik kan de hele set aanbieden voor 60 euro incl verzenden. (er van uit gaan dat ik ze voor 6,50 kan verzenden. is namelijk tot 10kg dat is geen probleem,
maar formaat voor standaard pakket is 100x50x50 en de smoker is 50,9cm op zijn breedst. en dan moet er nog bescherming omheen. noppenfolie/doos)
Hoop dat ze het niet na gaan meten.
Ophalen kan uiteraard ook. dat is in Wilnis. de prijs is dan 53,50.
meerdere naar 1 adres sturen als er mede bbq-ers bij elkaar wonen kan natuurlijk ook. scheelt verzendkosten.
tot nog toe zijn er 20 in productie. dus wees er snel bij  :p  uiteraard zullen er wel meer komen als er meer animo voor is.

wat krijg je ervoor.
-Handleiding, engels (hardcopy)
-RVS Gastronormpannetje voor je water (levenslang te gebruiken, en bestel ik per 20 ivm verzendkosten)
-De smokenator RVS levenslang te gebruiken (hoekstuk)
-en als extra een Hitte schild/bodemplaat ook RVS levenslang te gebruiken. dus geen folie meer. en weg te halen als je de kolen starter eerst gebruikt. vandaar de keuze voor een losse set.

Volgens mij is dit een goede prijs voor het complete pakket.

Prijs is tot stand gekomen door:
-RVS 1,5mm materiaal (prijzig)
-Ponzen/zetten/afbramen en handwerk
-Normaal zit de bodemplaat er niet bij. deze is dus extra, en heeft best een oppervlak. toch al gauw een diameter van 46cm.

ik hoor graag of jullie nog enthousiast zijn. ik zal eind dit weekend een nieuw draadje openen voor de bestelling.



 
Ik denk dat je met de Plaat dikte van 1.5 mm wat te dun zit , ben bang dat dat wel gaat vervormen of toch niet ?
 
volgens de rvs kenner gaat het goed. die plek is natuurlijk ook niet het warmst. hooguit 200 graden.
daarnaast gebruik je de smokenator low dus rond de 120 150. en dan is de plaat nog "kouder" dan gebeurt er niks.
 
Ik ben nog steeds ge?nteresseerd; ik woon in Amstelveen, dus ophalen in Wilnis lijkt me prima. Weet je al wanneer je ze binnen hebt?
 
Ik heb ook heel veel interesse, graag met verzending. Kan in Belgi? en Nederland eventueel. Wat makkelijkst/goedkoopst is.


Verzonden met Tapatalk
 
Is er al iets bekend over een mogelijke leverdatum? Heeft geen haast, maar zou mooi zijn als we weten of alles volgens plan doorgaat ;)
 
Ook ik heb zeker interesse in een setje. Ik hoor graag of er nog ??n over is.
 
Ik ben op zoek naar een tekening met maten voor een smokenator 180 (voor op een 47cm ketel). Kan iemand mij hieraan helpen?
 
Stennis zei:
Het heeft even op zich laten wachten, maar de smokenator voor de 57cm weber is definitief.

Ik kan de hele set aanbieden voor 60 euro incl verzenden. (er van uit gaan dat ik ze voor 6,50 kan verzenden. is namelijk tot 10kg dat is geen probleem,
maar formaat voor standaard pakket is 100x50x50 en de smoker is 50,9cm op zijn breedst. en dan moet er nog bescherming omheen. noppenfolie/doos)
Hoop dat ze het niet na gaan meten.
Ophalen kan uiteraard ook. dat is in Wilnis. de prijs is dan 53,50.
meerdere naar 1 adres sturen als er mede bbq-ers bij elkaar wonen kan natuurlijk ook. scheelt verzendkosten.
tot nog toe zijn er 20 in productie. dus wees er snel bij  :p  uiteraard zullen er wel meer komen als er meer animo voor is.

wat krijg je ervoor.
-Handleiding, engels (hardcopy)
-RVS Gastronormpannetje voor je water (levenslang te gebruiken, en bestel ik per 20 ivm verzendkosten)
-De smokenator RVS levenslang te gebruiken (hoekstuk)
-en als extra een Hitte schild/bodemplaat ook RVS levenslang te gebruiken. dus geen folie meer. en weg te halen als je de kolen starter eerst gebruikt. vandaar de keuze voor een losse set.

Volgens mij is dit een goede prijs voor het complete pakket.

Prijs is tot stand gekomen door:
-RVS 1,5mm materiaal (prijzig)
-Ponzen/zetten/afbramen en handwerk
-Normaal zit de bodemplaat er niet bij. deze is dus extra, en heeft best een oppervlak. toch al gauw een diameter van 46cm.

ik hoor graag of jullie nog enthousiast zijn. ik zal eind dit weekend een nieuw draadje openen voor de bestelling.

Is dat draadje al geopend?  :blush:

Ben bang dat ik hem gemist heb  :(

Grt
 
Denk dat ik hem dan ook gemist heb. Want Wil hem echt wel


Verzonden met Tapatalk
 
Sorry voor het lange wachten. vakantie periode e.d.
de laatste paar moeten nog even gezet worden. hieronder vast een teaser  ;)












 
Stennis zei:
Sorry voor het lange wachten. vakantie periode e.d.
de laatste paar moeten nog even gezet worden. hieronder vast een teaser  ;)

Teaser goed en wel, maar hoe raken we er aan ? Ik ben volgende week in de buurt van Groningen ( kom van belgie af) als het ietwat in de buurt is kan ik hem afhalen

Zie nu dat Wilnis niet echt op de weg ligt. Maar we gingen ook nog naar Batavia, dat lijkt me dan niet overdreven om.


Verzonden met Tapatalk
 
whooooooot

Ik kom vrijdag 2 X langs Wilnis, ochtend en middag, precies op de route  :p

Kan ik hem komen halen?  :D

Gr. Mike 
 
Terug
Bovenaan Onderaan