BasBQ
Beef en Steak

Mijn DIY Smokenator

Hier ook wel interesse voor een smokenator :D
 
Zo'n extra plaatje over het kolenrooster waar geen kolen liggen zou er voor moeten zorgen dat de luchttrek uitsluitend langs de kolen kan gaan. Denk je dat dit makkelijk te realiseren is dmv een extra plaatje? Maakt het wel super makkelijk, nooit meer klooien met alu-folie! :)
 
Afhankelijk van de prijs, hier ook interesse (voor zowel een 47 als 57-er )
 
Afhankelijk van de prijs heb ik ook wel interesse
 
Als je de zijkanten van de opstaande kant recht maakt, dan is die ook nog perfect voor in een UDS?
 
De mogelijkheid is er om meerdere te maken. dat betreft hier nog wel de 57cm versie. die heb ik uitgetekend.
misschien is die makkelijk om te gooien (tekenen) naar 47cm maar dat kan ik zelf niet echt makkelijk controleren omdat ik die niet heb.

het betreffende plaatje voor op het kolen rooster staat nog even open. zou dat net als het rooster zelf van staal mogen zijn?
het word wel een plaatje die niet aan de smokenator vast zit. maar is altijd handiger dan folie.

zodra ik de prijs weet zal ik wel een nieuwe tread openen voor het "inschrijven" als je er ??n wil hebben.
de prijs zal ik bekijken per:
-Smokenator 57cm (rvs) - kolenplaatjes vast (rvs)
-Smokenator 57cm (rvs) - kolen plaat los (staal)
verzenden is nog +6,50-
Bakje is dan zelf halen bij de Sligro of bestellen op eerder genoemde site.
 
Top idee ik wacht in spanning af :)
 
Voor een 47 interesse als de prijs gunstig is.
 
Gaaf als je idd de moeite neemt om dit te regelen: ik houd me in dat geval ook aanbevolen voor een 57cm model!
 
Verzoek aan de 47cm Q owers!

omdat ik niet iemand in de buurt heb met een 47cm Q. wil ik de owers vragen om wat maatvoering e.d. op te nemen.
nu hoeft natuurlijk niet iedereen dat te doen. maar een paar met wat technisch inzicht zou mooi zijn.

hieronder is vast een onderlegger. zie afbeelding. (zal weinig van kloppen, gewoon met de lossen pols bedacht ;) )
deze is als A3 formaat te downloaden en 1:1 te printen via onderstaande link. hij past niet helemaal op een a3
zoals jullie zien. maar groter kunnen de meeste thuis niet printen vandaar zo. deze kan je dus 2x uitprinten en
uitknippen en op elkaar leggen zodat je 1 hele hebt. op karton plakken is dan wel slim kwa stevigheid.

https://www.dropbox.com/s/e7ckm8g4sf279r1/Smokenator_SM_47_1.0_A3.pdf?dl=0
(je hoeft geen dropbox te hebben, gewoon de melding wegklikken)

Preview van pdf:


Preview van de idee?n:




Als de kolenplaat eraan vast zit is hij volledig rvs.
Als de kolenplaat los is, is die van staal om de kosten te drukken.
(de kosten volgen nog, eerst wat tekenwerk afronden)
 
Ziet er goed uit. Helaas ben ik niet technisch genoeg om te oordelen of het klopt.
In deze tijden van on the cloud opslag heb ik ook geen printer meer.
Wel een vraag.
Het bakje is dat dezelfde als in een 57 ?
Zo ja is er dan iemand die hem eventueel bij de sligro wil kopen  en naar mij zenden? Uiteraard tegen vergoeding.
Of bij mij in de buurt, dan  haal ik hem op.
Andere tips om aan zo'n bakje te komen ook welkom.
 
Stennis zei:
Verzoek aan de 47cm Q owers!

omdat ik niet iemand in de buurt heb met een 47cm Q. wil ik de owers vragen om wat maatvoering e.d. op te nemen.
nu hoeft natuurlijk niet iedereen dat te doen. maar een paar met wat technisch inzicht zou mooi zijn.

hieronder is vast een onderlegger. zie afbeelding. (zal weinig van kloppen, gewoon met de lossen pols bedacht ;) )
deze is als A3 formaat te downloaden en 1:1 te printen via onderstaande link. hij past niet helemaal op een a3
zoals jullie zien. maar groter kunnen de meeste thuis niet printen vandaar zo. deze kan je dus 2x uitprinten en
uitknippen en op elkaar leggen zodat je 1 hele hebt. op karton plakken is dan wel slim kwa stevigheid.



https://www.dropbox.com/s/e7ckm8g4sf279r1/Smokenator_SM_47_1.0_A3.pdf?dl=0
(je hoeft geen dropbox te hebben, gewoon de melding wegklikken)

Preview van pdf:


Preview van de idee?n:




Als de kolenplaat eraan vast zit is hij volledig rvs.
Als de kolenplaat los is, is die van staal om de kosten te drukken.
(de kosten volgen nog, eerst wat tekenwerk afronden)

Ik zit in Purmerend en heb een 47er staan. Alleen heb ik het technisch inzicht niet.
 
Ik vind het helemaal top! Ik heb wel interesse in smokenator met vast kolenplaat voor mijn 57-er ;-)
 
Hier ook intresse: vergeet niet een beetje voor jezelf te rekenen met de hoeveelheid werk je voor ons doet
 
Stennis, heb je al meer nieuws? :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan