BasBQ
Beef en Steak

Met bacon het weekend in

Dat ziet er toch heel aardig uit, en alles smaakt lekkerder met bacon, zelfs bacon! ;)
 
Ziet er prima uit persoonlijk hou ik van wat margerder spek dus helemaal goed.
 
Mager spek.... iets klopt daar niet ;)

Mooi stukkie bacon hoor!
 
Frits zei:
Daarbij zijn de slagers bij de Hanos, toch zeker die in Nijmegen, zeer behulpzaam en vakmensen met intresse voor het product en klant.

vanzelf sprekend natuurlijk, want hun vlees hof leverancier  is van der Zee.
en die hebt zn oorsprong hiero in  Z/O Drenthe
met hun vlees ben ik groot geworden.
daar was en is niks mis mee.


wbt kddb:valt wel mee vindt ik / was dan wel zeker niet mn opzet.
gaf  alleen aan dat Coelho en slager beide een kans missen.

zo kopen wij bepaald vlees in BRD  bij slagers in de grens streek die alleen vlees verkopen dat in de regio gemest is.
in hun zaak hangt een A4 met vetgedrukte vermelding van welke boer deze week t slachtvee heeft geleverd.
bij 1 slager kan ik wat niet alle dagen in voorraad is per tel-bestellen en volgende dag (zelfs na sluitingtijd ) halen .
om  die verhouding  te krijgen heeft mede de taal barriere zeker 5 bezoeken nodig gehad.

had ik  toen de minste weerstand gekozen had ik nu nog steeds hollandse spekspetterlapjes op mn bord gehad.

maar doet dr verder niet toe.
k zie inmiddels t eindresultaat van coelho zn spek en dat ziet dr niet verkeerd uit.

gefeleciteerd coelho met je 1ste bacon.
vet of mager voorkeur maakt niet uit.
de slager hebt zn best gedaan , je een goed stuk vlees te verkopen maar te veel vet dr afgekapt.
maar jij gaat zeker smullen van die bacon.











 
noskos zei:
Mager spek.... iets klopt daar niet ;)

Mooi stukkie bacon hoor!

Haha iets magerder he.......spek is spek, is vet, is lekker ;)
 
Boel0037 zei:
.....spek is spek, is vet, is lekker ;)

over smaak twisten .
echt lekker allerlekkers  is uitgebakken gezouten VETSPEK .
en daarna met plak stoet dippen in spekvet.

DAS VET ;)
 
Ziet er goed uit!!
 
AV zei:
Frits zei:
Daarbij zijn de slagers bij de Hanos, toch zeker die in Nijmegen, zeer behulpzaam en vakmensen met intresse voor het product en klant.

vanzelf sprekend natuurlijk, want hun vlees hof leverancier  is van der Zee.
en die hebt zn oorsprong hiero in  Z/O Drenthe
met hun vlees ben ik groot geworden.
daar was en is niks mis mee.


wbt kddb:valt wel mee vindt ik / was dan wel zeker niet mn opzet.
gaf  alleen aan dat Coelho en slager beide een kans missen.

zo kopen wij bepaald vlees in BRD  bij slagers in de grens streek die alleen vlees verkopen dat in de regio gemest is.
in hun zaak hangt een A4 met vetgedrukte vermelding van welke boer deze week t slachtvee heeft geleverd.
bij 1 slager kan ik wat niet alle dagen in voorraad is per tel-bestellen en volgende dag (zelfs na sluitingtijd ) halen .
om  die verhouding  te krijgen heeft mede de taal barriere zeker 5 bezoeken nodig gehad.

had ik  toen de minste weerstand gekozen had ik nu nog steeds hollandse spekspetterlapjes op mn bord gehad.

maar doet dr verder niet toe.
k zie inmiddels t eindresultaat van coelho zn spek en dat ziet dr niet verkeerd uit.

gefeleciteerd coelho met je 1ste bacon.
vet of mager voorkeur maakt niet uit.
de slager hebt zn best gedaan , je een goed stuk vlees te verkopen maar te veel vet dr afgekapt.
maar jij gaat zeker smullen van die bacon.
Mooi betoog, en ergens heb je gelijk. Het gaat hier niet om goed of fout, maar om communicatie te optimaliseren. Als ik beter had geweten waar ik naar op zoek was, dan had ik het duidelijker aan kunnen geven. Als deze slager wat meer had gevraagd, dan had hij wellicht een ander product geleverd.

Nu hier niet meer terugkomen vanwege dit vlees noem je daarom terecht de weg van de minste weerstand. Dat zou voor mij dus ook niet de reden zijn. De man heeft me tenslotte geen slecht product geleverd (maar goed ook, voor 14 euro per kilo...). Reden om toch (wederom) voor Hanos te kiezen is omdat ik daar altijd goede ervaring heb zowel met de slagers als met hun producten. Kans is dus groot dat ik daar een volgende keer weer naar toe ga, maar ik zal zeker nog eens bij deze slager binnenstappen als ik van tevoren helder heb wat ik exact zoek.

De bacon tenslotte is zoals gezegd heerlijk. Ik heb het vanavond in de koelkast gezet omdat ik weg moest, maar ik ga morgen plakken snijden en eens lekker proeven!
 
Wat!!!!!!!!!! 14 euro per kilo??????? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
De helft is meer dan genoeg voor speklappen
 
pfffffffffff inderdaad wat je zegt Bert, wat een woekerprijs!!  :mad: :mad: :mad:
 
Terug
Bovenaan Onderaan