BasBQ
Beef en Steak

Meatloaf! (filmpje)

 
 

hensens

Sprokkelaar
Berichten
38
Vaderdag...weer een goede reden om de BBQ op te stoken.
Vandaag een meatloaf.
Ik heb er een van 1kg gemaakt, maar dat was toch ff teveel voor ons viertjes.
In plaats van 'em morgen op brood te doen, heb ik de buurtjes nog een stuk gegeven :D

Hierbij het filmpje (circa 2 min.)
Meatloaf

Meatloaf On The BBQ
 
Heerlijk stuk vlees zo!! :p
 
lust ik ook wel
 
Leo +1 !
 
Mooi stukje vlees!! Sap loopt eruit. Volgens mij is er spontaan een polonaise bij de buren.
 
Ik wordt wel vrolijk van je filmpjes. Ik moest lachen hoe je even relaxed van je wijntje dronk. Enne je meatloaf had ik wel willen proeven. Kortom een geweldige bijdrage, ik kijk nu alweer uit naar je volgende.

O ja ik ben ook benieuwd naar de making of.. Wie maakt en wie filmt, de vorige keer dacht ik dat je het in je eentje deed (aan je wat minder handige snijwerk te zien ;))
 
Leuk weer het filmpje,en ik list wel een stukje.
 
Als je gewoon de link neerzet, dus zonder tags dan verschijnt op magische wijze het filmpje ook hier ;) Tenminste voor iedereen die geen ipad gebruikt, maar die kunnen op de link klikken :D
 
Leuk filmpje en een goed stukje vlees maar wel erg machtig om te eten en is ook lekker op brood . ;) ;)
 
Water loopt me in de mond :D
 
Op de todo list. Best wel heet zo'n rooster, toch? 8)
 
Leuk filmpje, en een mooi resultaat.
 
BBQ68 zei:
Leuk filmpje! De meatloaf ziet er heerlijk uit! Wat heb je in je saus gedaan?

Sausje kook ik meestal per 5 liter, die gaan verdeeld over tupperware bakkies de vriezer in.
Het bestaat uit oa veel knoflook, uitje, gezeefde tomaat, bruine suiker, appelcider azijn, worchestersauce en voor de bite cayennepoeder.
Dit laat ik 2 uur zachtjes pruttelen.

Het geheel resulteert in zoet-zure, niet te versmaden "Hensens Famous BBQ Sauce"
;D
 
structor zei:
Ik wordt wel vrolijk van je filmpjes. Ik moest lachen hoe je even relaxed van je wijntje dronk. Enne je meatloaf had ik wel willen proeven. Kortom een geweldige bijdrage, ik kijk nu alweer uit naar je volgende.

O ja ik ben ook benieuwd naar de making of.. Wie maakt en wie filmt, de vorige keer dacht ik dat je het in je eentje deed (aan je wat minder handige snijwerk te zien ;))

Leuke reacties mensen!
Dat waardeer ik erg...

The making of...heel simpel, alles met mijn iPhone inclusief muziek, text en ondertitel.
Een deel film ik zelf en als ik echt met beide handen moet werken filmt een van mijn kids (echte aspirant pitt-bosses) of mijn vrouw....
 
zag er lekker uit, maar was het echt maar een kilo?
Leek mij veel zwaarder.
 
lekker
dat zoiets maar een uur hoeft is toch best een aardig hompje zo
 
Terug
Bovenaan Onderaan