BasBQ
Beef en Steak

Meat the East (NL) 19 en 20 Maart 2016

Maar ik heb gehoord dat de GC een hele leuke prijs in ontvangst mag nemen!!!
 
Even voor de goede orde, als ik naar de website van Meat the East ga zie ik 2 lokaties

Beckumerkerkweg 20,
7554 PV Beckum

En

Bornsestraat 400 hengelo

Wat is nu de juiste lokatie?????
 
Gevonden, het van der Valk Hotel zit aan de Bornestraat 400.

Het Evenement vindt plaats aan de Beckumerkerkweg.

toch wel misleidend.
 
Bedankt voor je reactie. Ga kijken hoe we dat aan kunnen passen. ;)
 
Helaas kan ik op zondag niet. Iets met een 75e verjaardag :)
Ik denk dat ik op zaterdag wel even langs kom en misschien ook nog de DO-wedstrijd jureren.
 
Ren? zei:
Helaas kan ik op zondag niet. Iets met een 75e verjaardag :)
Ik denk dat ik op zaterdag wel even langs kom en misschien ook nog de DO-wedstrijd jureren.

Top, uiteraard meer dan welkom :D
 
Zeker een aanrader om als nieuwkomer te gaan kijken bij een wedstrijd, en als je dan een wedstrijd zou moeten kiezen zou ik je sterk adviseren om deze te kiezen. De mannen (en vrouw) van Stokes weten hoe ze een feestje moeten bouwen, ze doen al jaren met succes mee met de KCBS wedstrijden en verzorgen uitstekende catering.

Beetje jammer dat ik zelf niet bij kan zijn.

Maar dikke tip!
 
Ik probeer nog wat mensen te enthousiastmeren om nog even te gaan zondag. Als we begin van de middag aankomen is dat een goede tijd? Of zit dan iedereen alleen maar uit te puffen of te jureren?
 
richard0501 zei:
Vanaf 11:00 tot 14:00 is de beste tijd. Dan is iedereen aan het jureren, aan het uitpuffen, stressen, maar het publiek kan dan het meeste zien

Oke, maar even kletsen met wat genootschapsleden wordt dan wel lastig denk ik...
 
Lin zei:
Oke, maar even kletsen met wat genootschapsleden wordt dan wel lastig denk ik...

Als het de eerste keer is dat je een wedstrijd bezoekt, zal er in het begin van kletsen weinig komen, gewoon lekker rondlopen en heel veel indrukken opdoen....
Als de brisket is ingeleverd beginnen de meeste teams al met opruimen, maar zijn dan ook wel even aan ontspanning toe.
Om een uur of twee komen er een aantal Genootschapsleden de jurytent uit, maar of je d?e wilt spreken? :p
 
Welk event is dan in het wapen van beckum  19/20 maart
 
wilfred53 zei:
Welk event is dan in het wapen van beckum  19/20 maart

Ehhhh, Meat the East misschien???
Bekijk het eerste bericht in dit draadje eens, daar staat volgens mij zelfs een link in naar de website van de organisator ;)
 
wilfred53 zei:
Welk event is dan in het wapen van beckum  19/20 maart
Dat is Meat the East, waar dit draadje over gaat.
Bij het aanmelden bij de KCBS was de exacte locatie nog niet bekend, vandaar dat er nog Enschede in de openingspost staat.
of was het in Hengelo of Deventer?😜
 
Ceriel zei:
wilfred53 zei:
Welk event is dan in het wapen van beckum  19/20 maart
Dat is Meat the East, waar dit draadje over gaat.
Bij het aanmelden bij de KCBS was de exacte locatie nog niet bekend, vandaar dat er nog Enschede in de openingspost staat.
of was het in Hengelo of Deventer?
Gewoon in Twente!
 
Mijn zakenreis naar de USA is opgeschoven tot na de Paasdagen dus ik kom zondag denk ik wel een paar uurtjes langs!
 
Nice!
Ik kom zondag ook, neem ik meteen een nieuw iemand mee om met dit bbq-virus te besmetten.
Nog een speciaal code woord dat we moeten zeggen bij de verschillende teams ter herkenning? ;)
 
richard0501 zei:
Vanaf 11:00 tot 14:00 is de beste tijd. Dan is iedereen aan het jureren, aan het uitpuffen, stressen, maar het publiek kan dan het meeste zien

Ook na 14.00 is er nog veel te zien en te proeven hoor. Er is bv livemuziek en er zijn een aantal demo's dus lekker de hele dag door bedrijvigheid :D :D :D
 
SilverFox zei:
Nice!
Ik kom zondag ook, neem ik meteen een nieuw iemand mee om met dit bbq-virus te besmetten.
Nog een speciaal code woord dat we moeten zeggen bij de verschillende teams ter herkenning? ;)

De geit is gemolken :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan