BasBQ
Beef en Steak

Meat the East (NL) 19 en 20 Maart 2016

Staat in mijn BBQ agenda op gintownbbq.nl :)
 
Dominique zei:
Linkje site doet niets?

Denk dat ze nog hard aan het zweten zijn om die site live te krijgen, maar hebben alvast wel het adres vastgelegd.
 
Richard Soeteman zei:
Dominique zei:
Linkje site doet niets?

Denk dat ze nog hard aan het zweten zijn om die site live te krijgen, maar hebben alvast wel het adres vastgelegd.

Aha... De wondere wereld van computers. Blond hier.
 
Website is idd under cobstruction. Begin december zal de e online komen. Geinteresseerde teams en/of judges kunnen alvast hun interesse kenbaar maken.

We hopen op veel teams en publiek :D
 
-Danny- zei:
Gaaf hoor Urs en ik hebben ons ook aangemeld voor Jury. ;)

Top man, had het gezien. Vanaf deze week wordt get verder uitgewerkt.

Stay tuned :D
 
Voor diegene die geen facebook hebben, de website is online en registreren kan, er zal in de loop van deze weken meer uitleg komen wat betreft de informatie rondom de competitie.
En wat ik graag wil mededelen is dat er een wastraat komt met pro vaatwasser en warm water zodat men relaxed hun spullen kunnen schoonmaken.
We zijn druk met sponsors en hopen veel prijzen te mogen uitdelen.
Qua geld prijzen is het nog even afwachten hoeveel teams er uiteindelijk komen en wat er nog met sponsors gaat gebeuren.

Smoke it :D
 
Mooi initiatief en top dat het in me achtertuin gebeurd!
Als ik het goed last, is het in Beckum dacht ik? Ik ga zeker een rondje doen, misschien een bordje plaatsen 'bbqgenootschapsleden'?
Want het lijkt me gaaf een rondje te lopen, maar ook om bij teams hallo te zeggen. Zou alleen niet weten wie wat waar, welk team, etc :D
 
Je kunt ook als backyard bbq-er aan deze wedstrijd meedoen luitjes.
 
maroc zei:
Je kunt ook als backyard bbq-er aan deze wedstrijd meedoen luitjes.

Ik ben niet zo bekend met wedstrijden, maar wat houdt dat precies in?
 
M4rtijn76 zei:
maroc zei:
Je kunt ook als backyard bbq-er aan deze wedstrijd meedoen luitjes.

Ik ben niet zo bekend met wedstrijden, maar wat houdt dat precies in?

Dat je als beginner/amateur ook een keer aan een dergelijk evenement kunt meedoen zonder dat je dat gelijk de normale inschrijfkosten betaald.
Het is een op zichzelf staande wedstrijd voor een aparte groep zogezegd die kip, pork en ribs moeten maken
 
In concept wel. Kan er helaas nog niet mee naar buiten treden. /:) /:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan