BasBQ
Beef en Steak

Masterbuilt ervaringen

Klopt, ware het niet dat die andere 2 stuks bevat(onderste koepel, bovenste koepel). Zit je weer op dezelfde lengte 😉


“ 2 stukken zelfklevend glasvezel afdichtingsband voor deksel en dome.

Lengte per stuk: 172 cm”
Haha ik was nog niet helemaal wakker deze zondagmorgen😅
 
Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar een divide & Conquer systeem voor mijn Masterbuilt kamado. Het lijkt er alleen op dat ze overal uitverkocht zijn. Heeft iemand wellicht nog ideeen waar ik deze kan verkrijgen?
 
Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar een divide & Conquer systeem voor mijn Masterbuilt kamado. Het lijkt er alleen op dat ze overal uitverkocht zijn. Heeft iemand wellicht nog ideeen waar ik deze kan verkrijgen?

Kijk eens bij de makro. Geloof dat het daar €88 kost incl BTW.
 
Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar een divide & Conquer systeem voor mijn Masterbuilt kamado. Het lijkt er alleen op dat ze overal uitverkocht zijn. Heeft iemand wellicht nog ideeen waar ik deze kan verkrijgen?
Makro heeft ze nog
 
Ik ga inderdaad ook voor het div & conq systeem. Zit zelf te twijfelen of ik met ali vilt ga vervangen of overga naar glasvezel. Hoe bevalt het vilt van Ali?
Doet zijn werk even goed als elk ander merk. Het is dan ook "maar" vilt
 
Ik zag op de website staan dat ze nog aanwezig zijn bij de Makro in Amsterdam. Ik heb alleen helaas geen makropas dus dan moet ik daar eerst aan zien te komen

Dank voor de tip!
Als je in de buurt van Eindhoven woont wil ik je wel helpen hoor
 
Ik ken wellicht iemand die een pas heeft maar mocht ik er met hem niet uitkomen trek ik even aan de bel!


Oei, dat is wel een stukje rijden voor mij. Ik kom zelf uit Noord-Holland. In ieder geval dank voor je hulp :)
Als je slim bent download je de app "stocard". Daar kan je de Makro kaart in kopiëren. Dan heb je de kaart op je telefoon staan. Zo heb ik de kaart ook. De makro accepteert dat wel. Sligro niet
 
IK HEB ER EEN!!!!!!!! Totaal onverwacht liep ik een grote bouwmarkt in voor iets heel anders en wat zag ik ineens in mijn ooghoeken????

Bam! Direct ingeladen, en vergeten waar ik eigenlijk voor kwam hahah.

Kamado Joe kolenmand erbij besteld en bij de makro een divide en conquer system gehaald (past nèt niet perfect maar past wel heel goed en er is dus prima mee te werken). En als laatste een jas voor hem gekocht ;)

Mijn Unit meteen geregistreerd en bevestiging ontvangen. Ik ga hier zooooooveeeel plezier van hebben dat weet ik nu al. Ik bn echt zo blij als een kind.

Nu op zoek naar leuke, goede, lekkere recepten.......


20210507_091928.jpg
20210507_092252.jpg
20210507_092948.jpg
20210507_093312.jpg
20210507_112215.jpg
20210507_112918.jpg
20210507_113231.jpg
20210507_211032.jpg
20210507_112842.jpg
IMG-20210508-WA0002.jpeg
 
Gefliciteerd. Das nog eens leuk winkelen zo in de bouwmarkt.
 
Hoppa, in de pocket da's potdorie mazzel hebben, soms overkomt stom geluk je gewoon

grill Guru Large 21", aldi-ei 13", zelfbouw UDS, zelfbouw 50 ltr BeerFustQ
 
Vraag: bij mij komt de metalen ring die de losse delen van de vuurbox bij elkaar houdt steeds los, met als resultaat dat een paar delen tegen de buitenwand aan liggen en ik elke keer loop te klooien met het vastzetten.

Ik kan me voorstellen dat de luchtstroom daardoor belemmerd word.

Iemand tips? Is een andere vuurbox een oplossing?

To BBQ or not to BBQ is no question at all..
 
Vraag: bij mij komt de metalen ring die de losse delen van de vuurbox bij elkaar houdt steeds los, met als resultaat dat een paar delen tegen de buitenwand aan liggen en ik elke keer loop te klooien met het vastzetten.

Ik kan me voorstellen dat de luchtstroom daardoor belemmerd word.

Iemand tips? Is een andere vuurbox een oplossing?

To BBQ or not to BBQ is no question at all..
Is je aluminium ring wel recht? Of is die verbogen? Als hij recht is zou het gewoon moeten passen. Schuift de ring wel over alle delen heen? Als dat moeite kost kun je een paar proppen papier gebruiken tussen de vuurschaal delen en de ketel om ze op hun plek te houden. (Niet te diep erin proppen. Dan krijg je ze er niet meer uit). Je schuift de ring er dan zo overheen.
 
Kans bestaat dat de ring al eens krom trekt. Veel pizza's aan enorme hitte gebakken? :)

Bekijk dat eens, want vermoed dat daar het probleempje ligt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan