BasBQ
Beef en Steak

Mag ik mij even voorstellen..

Eric

Tondelzoeker
Berichten
7
Hallo allemaal,

Ik ben Eric, woonachtig in Barendrecht. Ik BBQ al heel wat jaren (15) op verschillende Weber ketels, maar de laatste 2 jaar
heb ik mij meer verdiept in de kunst van het Q'en.
Op dit moment heb ik een 47cm en een 57cm welke ingebouwd is in een hardhouten tafel. Ik probeer zo vaak mogelijk te Q'en
ondanks het Nederlandse weer....
Misschien dat ik volgend jaar een nieuwe schutting neerzet met een afdak, het is toch iets lekkerder en handiger dan koken met een paraplu  :D

Gr. E.
 
Hoi Eric,
welkom en veel plezier hier!
 
Hoi Eric.
Gezellig dat je bij het Genootschap aanschuif buurman.
Welkom

Mac (Rhoon)
 
Welkom en veel plezier hier!
 
Ha Eric uit Barendrecht, gezellig dat je er bent!
 
Hoi Eric,

Van harte welkom bij het Genootschap! Ik moet ook nog steeds aan een afdak beginnen. Dit jaar was het wel bar en boos met regen rond etenstijd ;)
 
Eric welkom bij het Genootschap en uit ervaring onder een afdak is wel prettig, maar geen drooggarantie.
 
Welkom...

Doe is een foto van jouw bbqtafel...
Kan ik ideetjes opdoen ;)
 
Hoi Eric, welkom hier met het huidige weer heb je genoeg tijd om te oefenen  :p
 
hoi Eric,

Welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom Eric, en dat afdak kan ik je aanraden, zo lekker luxe.
 
Bedankt allemaal voor het warme welkom ! Een afdakje is wel een wens, maar soms is het ook leuk om een beetje te "rednecken" en een paraplu'tje te maken voor over de schuif in het deksel en zo de regen buiten te houden.

Ik ga eerst even uitvinden hoe ik foto's invoeg en dan zal ik wat foto's plaatsen.

Gr. Eric
 
Ik heb het deel met de tafel even afgesplitst en verplaatst naar DIY. Dan is het later makkelijker te vinden voor anderen.
 
Welkom ik heb ook een afdak en dat bevalt prima.
 
Terug
Bovenaan Onderaan