BasBQ
Beef en Steak

Lockdown Pulled Pork

DSC_2187.JPG


DSC_2188.JPG


DSC_2189.JPG



Het is weer genieten. Één procureur doorstond de vorktest. Die is zojuist op mijn bord beland. De ander mag nog even.

Eet smakelijk!
 
Ziet er goed uit :love: eet smakelijk!
 
Gefeliciteerd met je knor.
volgense keer toch eens proberen met inpakken, het resultaat zal je verbazen.
 
Wat een verhaal, mooi die tijdlijn en ik hou wel van veel foto's haha! Mooi resultaat gefeliciteerd met je 🐷
 
Altijd leuk, die live verslagen!
Ik heb ook de herqs BBQ pro. Althans dezelfde app.. als je 2x terug gebruikt op je telefoon 'sluit' hij de app af en is hij zijn data kwijt.
Ik stel wel voor om de volgende keer een zone in te stellen bij jouw temp, dan loopt hij ook niet uit de grafiek..

Toch een mooi resultaat, wij doen nooit iets anders als inpakken ;)
 
Gefeliciteerd met je knorrie 🐷!
Ik heb het nu 2x bereid, beide keren ingepakt. Scheelt een hoop tijd en het resultaat was beide keren top!
 
Geweldig werk. Gracias met de knorrie award.
Jammer dat je geen gasten mag uitnodigen, 🤣🤣. Had best een hapje willen proeven. 😋
 
Gefeliciteerd met je knor.
volgense keer toch eens proberen met inpakken, het resultaat zal je verbazen.

Bedankt!
Wat voor verschil zou ik moeten merken? En het inpakken doe je dan aan het begin van de stall, totdat hij de gewenste kerntemperatuur heeft bereikt en dan leg je hem nog even terug?
Misschien dat ik de volgende keer er weer twee op leg. Eentje inpakken, de ander niet. Naast elkaar proeven :)

2x terug gebruikt op je telefoon 'sluit' hij de app af en is hij zijn data kwijt.
Klopt, dat doe ik dan ook niet.
Het mooie is dat ik mijn oude telefoon nog heb, die zet ik gewoon met een powerbank neer en het scherm blijft dan ook altijd aan. Ik gebruik hem echt puur als thermometer aflezing op dat moment.
Ik denk dat het iets is met af en toe even de verbinding kwijt raken en dan reset hij het grafiekje, het zal wel. Ik stoor me er niet erg aan maar een grafiek over 12 uur tijd zou wel heel gaaf zijn.

Jammer dat je geen gasten mag uitnodigen, 🤣🤣. Had best een hapje willen proeven. 😋
Tjah, laten we het houden op 'het is een dringend advies'.
Sinds de éérste lockdown heb ik een bubbel met 3 vrienden, daarbuiten spreken we alleen eigenlijk met niemand anders iets af.
Ik heb de PP dus ook wel een beetje gedeeld.

De ovenschaal die op de foto te zien is is best een flinke, daar lag dus een hele procureur getrokken in.
Na het eten (met z'n vieren) was er hooguit nog 1/6 van over. Oftewel: we hebben heerlijk gegeten. Het eerste bord was snel leeg, het tweede ook en er is zelf nog één keer een derde keer opgeschept.😅
 
Bedankt!
Wat voor verschil zou ik moeten merken? En het inpakken doe je dan aan het begin van de stall, totdat hij de gewenste kerntemperatuur heeft bereikt en dan leg je hem nog even terug?
Misschien dat ik de volgende keer er weer twee op leg. Eentje inpakken, de ander niet. Naast elkaar proeven :)
Tijdens een stall gaat een stuk vlees als een gek zweten, dat is vocht die je met inpakken niet verliest, denk ik.
Daarnaast sla je de stall over dus gaart het vlees door, misschien kan je het dan beter noemen 'na elkaar' proeven gezien hij dan veel sneller klaar is :)
Klopt, dat doe ik dan ook niet.
Het mooie is dat ik mijn oude telefoon nog heb, die zet ik gewoon met een powerbank neer en het scherm blijft dan ook altijd aan. Ik gebruik hem echt puur als thermometer aflezing op dat moment.
Ik denk dat het iets is met af en toe even de verbinding kwijt raken en dan reset hij het grafiekje, het zal wel. Ik stoor me er niet erg aan maar een grafiek over 12 uur tijd zou wel heel gaaf zijn.
Zo sta ik er trouwens precies ook in, jammer, was leuk geweest, maar echt niet dramatisch :)
Ik dacht het al te zien gezien er geen simkaart in zat en het nog een verouderd toestel leek te zijn ;)
Wel slim, heb hier ook nog wel een telefoontje die ik daarmee kan gebruiken eigenlijk.
 
wat een goed resultaat ! inpakken doe ik ook altijd. En als de gewenste temperatuur is bereikt, laat ik het tegenwoordig ook nog een uurtje rusten door het met folie en al in te wikkelen in een handdoek en afsluiten in een koelbox. Dat verschil ga je ook echt merken vind ik !
 
Mooie run PP zo. En gelijk een mooie voorraad aangelegd. Dat doe je goed. Dat moet smullen geweest zijn. Gast ook tevreden?
Gefeliciteerd met je knorrie.
 
Mooie run PP zo. En gelijk een mooie voorraad aangelegd. Dat doe je goed. Dat moet smullen geweest zijn. Gast ook tevreden?
Gefeliciteerd met je knorrie.

Met z'n vieren bijna een hele nek op, de gast schepte nog een derde keer op, tevreden is een understatement denk ik. :p

We hebben zondag ook nog lekker PP gegeten en er is uiteindelijk nog een 1,2 kilo de vriezer in gegaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan