Vorige week voor het eerst een Livar tomahawk klaargemaakt. Wat is dit een verdomd lekker stukje vlees zeg

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi Rogier, nee, hij is zeker niet te ver gegaan. Dit is varkensvlees en was heerlijk mals en sappig, zeker niet droog. Medium-rare hou ik zeker van, maar dan wel van het rundMooi stuk vlees, maar is hij niet een beetje te ver gegaan? Misschien bewust hoor, maar ik denk dat de meesten hier voor medium-rare gaan
En wat betreft inspiratie; het forum (en internet) staat vol met mooie recepten. Ik denk niet dat je je hoeft te vervelen...
Laten we het er op houden dat het nog vroeg is hahaha. Bij Livar ging blijkbaar het lampje niet aan.![]()
Voor het gemak. Ik merk dat ik, zeker nu het kouder wordt, meer moeite heb om deze goed op temperatuur te laten komen of stabiel te houden. Maar deze blijft natuurlijk welLekker hoor. Waarom een andere Q. Zo te zien doet deze 't nog prima![]()
Ernaast liggen gevulde portobelloโs, maar die kwamen uit de ovenMooi Livar stukje, maar wat ligt ernaast? Lijkt erop dat ook dat op de bbq is bereid. Altijd nieuwschierig naar de sides ;-)
Voor wat betreft het op temperatuur houden, mijn ervaring is dat het meeste vlees wel wat kan hebben en dat "te gaar" meer invloed heeft dan een temperatuur "hikje" Maar dat moet je natuurlijk niet vertellen aan degene die je de KJ CII gaat geven ;-)