BasBQ
Beef en Steak

Leuk voor op tafel!

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.052
Nu voor de winkels het echte barbecue seizoen begonnen is ;), zie je toch wel leuke dingen voor op tafel voorbij komen.

Zoals deze bij Cook & Co, http://www.cookandco.nl/assortiment/landen-en-seizoenen/Barbecue-artikelen.aspx?subcategorie=GROUP183&categorie=GROUP64

GetImage.aspx


GetImage.aspx


GetImage.aspx


Ook de Xenos heeft grappige bordjes, servettes, en bekers (wel wegwerp).

avy3yruz.jpg
 
Leuk, wanneer was vaderdag ook alweer  ::)
 
zijn nderdaad leuke dingen  :)
 
toch maar eens eventjes shoppen vandaag  ;)
 
RedFox zei:
toch maar eens eventjes shoppen vandaag  ;)

Waarom ben ik niet verbaasd...... Whoehaa!
 
Errug he Emiel? Ik moet er zoooo om lachen, Geert is als een kind in een snoepwinkel. Ge wel dig!
 
Ja meneer heel leuk.
 
Dominique zei:
Errug he Emiel? Ik moet er zoooo om lachen, Geert is als een kind in een snoepwinkel. Ge wel dig!
Vanmiddag mijn vrouw gevraagd om bij Xenos in Waalwijk wat van deze spullen mee te brengen...wat denk je?? Wegens verbouwing gesloten tot 20 juni....dus nop!
 
Zag het ook al liggen bij de Xenos, leuk!!
 
RedFox zei:
Dominique zei:
Errug he Emiel? Ik moet er zoooo om lachen, Geert is als een kind in een snoepwinkel. Ge wel dig!
Vanmiddag mijn vrouw gevraagd om bij Xenos in Waalwijk wat van deze spullen mee te brengen...wat denk je?? Wegens verbouwing gesloten tot 20 juni....dus nop!
Nou ja zeg! Zijn ze helemaal belatafeld! Honden zijn het!
 
De kasten puilen al uit, dus ik hoop dit jaar weer gewoon op zo'n heerlijk knutselwerk waarvan je met moeite ziet wat het is! :p

1 van de jongens prate zijn mondje al voorbij toen hij trots vertelde dat ze een steen hadden beschilderd en daarna zijn hand voor zijn mond deed van schrik :p
Dus ik krijg vast geen beschilderde stenen.... :p
 
Ivo-tje zei:
De kasten puilen al uit, dus ik hoop dit jaar weer gewoon op zo'n heerlijk knutselwerk waarvan je met moeite ziet wat het is! :p

1 van de jongens prate zijn mondje al voorbij toen hij trots vertelde dat ze een steen hadden beschilderd en daarna zijn hand voor zijn mond deed van schrik :p
Dus ik krijg vast geen beschilderde stenen.... :p

Ze zetten je vast op een dwaalspoor...... doen ze altijd!  ;)
 
Dominique zei:
structor zei:
Dominique je moet nu toch echt je buy now bijschrift weg halen, je bent compleet voorbijgestreefd  :D

Ik heb hem maar even aangepast.... ;)

hahahaha...ik lach heel hard!  maar dan graag even correcte schrijfwijze: RedFox  ;)
 
RedFox zei:
Dominique zei:
structor zei:
Dominique je moet nu toch echt je buy now bijschrift weg halen, je bent compleet voorbijgestreefd  :D

Ik heb hem maar even aangepast.... ;)

hahahaha...ik lach heel hard!  maar dan graag even correcte schrijfwijze: RedFox  ;)
Oeps, o Grote-Koopzieke, ik heb dat dan ook nog even in orde gemaakt ;) Hopelijk heeft het Uw goedkeuring... Whoehaaa! Mafketel.
 
Dominique zei:
RedFox zei:
Dominique zei:
structor zei:
Dominique je moet nu toch echt je buy now bijschrift weg halen, je bent compleet voorbijgestreefd  :D

Ik heb hem maar even aangepast.... ;)

hahahaha...ik lach heel hard!  maar dan graag even correcte schrijfwijze: RedFox  ;)
Oeps, o Grote-Koopzieke, ik heb dat dan ook nog even in orde gemaakt ;) Hopelijk heeft het Uw goedkeuring... Whoehaaa! Mafketel.
Ik ben je zeer erkentelijk Dominique ;)

P.S. Voor de afwisseling weer eens een keer de WGA aangestoken, staat te gloeien op terrastafel met zo dadelijk een aantal vanmiddag gefabriceerde Spiff's burgers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan