BasBQ
Beef en Steak

Ledenaantal groeit gestaag!

 
 
 
 

RedFox

Gerijpt
Berichten
3.160
Het is mooi om te zien dat "we" met het Genootschap inmiddels al op 577 leden zitten. De groei is gestaag de laatste maanden.
De activiteiten in het voorjaar t/m TS in Hoofddorp afgelopen weekend zijn daar mogelijk zeker ook debet aan en natuurlijk ook de "mond-op-mond" reclame.
Bij deze een speciaal woord van dank aan ons moderatoren team die dit alles in goed banen leidt zodat het voor zowel bezoekers als leden een leuk, interessant en vooral overzichtelijk forum blijft!  ;)

 
Leden aanwas is natuurlijk erg mooi, maar hoeveel "blijvertjes" zitten er tussen. Ik hoop erg veel want een groot en actief forum is natuurlijk wel het leukst.

RedFox zei:
en natuurlijk ook de "mond-op-mond" reclame.

Ik weet niet hoe jij aan reclame doet Geert, maar ik hoop dat je je met je mond op mond reclame voornamelijk tot vrouwelijk aspirant leden beperkt. ;)
 
Jij hebt goed opgelet Bert!  :D
 
kijk elke dag even en vind het nog steeds leuk en adviseer klanten die een bbq hart hebben om eens te kijken en aan te melden .  mensen met de zelfde liefhebberij  klikt altijd. 
 
Bedankt Geert!
Groeien is voor ons niet belangrijk. We willen graag een forum waar het gezellig is, juiste informatie staat, waar nieuwe leden zich net zo thuis voelen als oude en waar regelmatig nieuwe dingen gebeuren.
De taak van het beheer is om alles in goede banen te leiden. Maar met de huidige groep leden hebben we eigenlijk heel weinig te doen ;)
 
Ontslag nemen dan ;)
 
Ik ben er net bij en check meerdere keren per dag het forum. Ben er van overtuigd dat ik hier veel kan leren en zie erg veel enthousiasme voorbij komen. Vanuit mijn kant ook een dank woord naar de modder eters  ;D
 
:-[
 
Vindt het persoonlijk een erg leuk forum en heb veel aan de tips en recepten.
kan ook lekker mijn ei kwijt ( en dat terwijl ik een weber heb hehe )

Zelf zit ik wel in de IT ( werk op een school en doe nog veel meer er buiten ) misschien een TIP.
Doen wat meer met Facebook.
Gooi daar is een foto op van bijvoorbeeld een zalm op een plankje met daarbij een receptje.
Hoef je de website niet om voor te promoten, maar als je kijkt wat men nu zoal doet dan zit men ( leeftijd van 15-34 ) rond de 80% op facebook van de tijd dat ze op internet zitten.
Uitgelezen kans om daar iets mee te doen.
Kan daar ook mee helpen ;)

Is maar een tipje.
 
Geert en alle anderen bedankt voor de complimenten.

Het is wat Dennis zegt, grootte is voor ons niet belangrijk gezelligheid en respect daarentegen wel. Dat het hier zo gezellig is ligt voornamelijk aan de leden want modereren beperkt zich tot hier en daar een draadje verplaatsen ;).

Wat ik fijn vind is dat er hier veel informatie gedeeld wordt!
 
Wat mij vooral aantrekt aan dit forum is de gezelligheid, de schat aan informatie die hier wordt gedeeld en het feit dat er niet te veel wordt gepost zodat ik alles kan volgen
 
Ik ben nog maar net lid maar ik vind ook aantallen niet belangrijk. Er zijn fora met duizenden leden, maar hoeveel zijn er echt actief? Het belangrijkste is dat iedereen welkom is. Vooralsnog vind ik het hier leuk. Leuke topics en veel te ontdekken, en dat is voor mij belangrijk.
 
Nog niet echt lang lid maar ik ben redelijk actief. Moet wel zeggen dat je veel leden dagelijks terug ziet hier maar dat vind ik wel leuk. Ik vind dat het geen eentonig forum is en je leert enorm veel hier!
 
ChrisMaes zei:
Wat mij vooral aantrekt aan dit forum is de gezelligheid, de schat aan informatie die hier wordt gedeeld en het feit dat er niet te veel wordt gepost zodat ik alles kan volgen
Ik ben het helemaal met Chris eens.  Met als aanvulling dat ik het ook leuk vind, veel mensen hier te kennen zowel digitaal als in the flesh, veel meer mensen zou dit wellicht enigszins wegnemen.

En omdat je niet vaak genoeg bedankt kunt zeggen aan de mensen die dit forum faciliteren, dank!!!
 
Dat hoeft niet hoor, het is alleen maar eigenbelang van ons, wat moeten we anders met ons tijd en waar vinden we anders mensen waar we zo gezellig mee kunnen bomen, samenkomen en van kunnen proeven ;)
 
noskos zei:
Dat hoeft niet hoor, het is alleen maar eigenbelang van ons, wat moeten we anders met ons tijd en waar vinden we anders mensen waar we zo gezellig mee kunnen bomen, samenkomen en van kunnen proeven ;)
Niet mee eens, jullie steken er veel tijd in en dus is een welgemeende dankjewel nooit misplaatst!
 
Ik vind ook zeker dat dit een bedankje en een grote pluim in de kont verdient! ;)

In dat halve jaar dat ik nu lid ben, heb ik ontzettend veel geleerd aan tips & recepten en ontzettend veel leuke mensen leren kennen. En mijn zoon die naast mij stiekem zit mee te lezen, zegt dat ik ook ontzettend extreem veel meer ge-BBQ'd heb in die periode :p

Mijn agenda is dus ook drastisch veranderd sinds het lidmaatschap (en de portemonnee een flink stuk leger ;) ), dus het heeft niet alleen impact op jullie tijdsverdrijf maar op velen met jullie als ik het zo kan inschatten. De BBQ-wereld in NL ziet er met dit forum toch een heel stuk mooier uit!
 
Nou kappen allemaal anders word ik verlegen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan