Beste BBQ-Vrienden!
Het thema van deze maand leent zich wat mij betreft voor een brede eigen interpretatie... ik dacht:
Om Lang, Dun en Lekker te blijven moet je goed en gezond eten, dus ik maak een mooie salade!
Dus ik begon lange punt paprika's, lekkere maiskolven gewikkeld in dunne alufolie en lekkere kerstomaatjes.
Vooral die puntpaprika's wilde ik lekker hebben dus die gingen wat langer.
Ik had er extra lange en dunne groene spargels bij, dat vind ik lekker.
Die lekkere mais grilde ik na het garen nog even lekker door.
Toen gaf ik de hoofdrol aan een mooi met vet gemarmerde rib eye die lekker lang in de warme rook mocht beginnen.
Toen schonk ik mijzelf een mooi bier in... ik gebruikte een mooi lang en dun glas, het was tenslotte lekker bier!
Daarna gas erop om de steak mooi te searen.
Dat werd zomaar heel lekker!
Toen de steak even lag te rusten alles netjes samen gebracht op een mooie dunne plank zodat alles lekker uit kwam!
Dat was een heerlijk lang, dun en lekker plankje geworden voor de lunch!
Bedankt voor het kijken.
Het thema van deze maand leent zich wat mij betreft voor een brede eigen interpretatie... ik dacht:
Om Lang, Dun en Lekker te blijven moet je goed en gezond eten, dus ik maak een mooie salade!
Dus ik begon lange punt paprika's, lekkere maiskolven gewikkeld in dunne alufolie en lekkere kerstomaatjes.

Vooral die puntpaprika's wilde ik lekker hebben dus die gingen wat langer.

Ik had er extra lange en dunne groene spargels bij, dat vind ik lekker.

Die lekkere mais grilde ik na het garen nog even lekker door.

Toen gaf ik de hoofdrol aan een mooi met vet gemarmerde rib eye die lekker lang in de warme rook mocht beginnen.

Toen schonk ik mijzelf een mooi bier in... ik gebruikte een mooi lang en dun glas, het was tenslotte lekker bier!

Daarna gas erop om de steak mooi te searen.

Dat werd zomaar heel lekker!

Toen de steak even lag te rusten alles netjes samen gebracht op een mooie dunne plank zodat alles lekker uit kwam!

Dat was een heerlijk lang, dun en lekker plankje geworden voor de lunch!
Bedankt voor het kijken.