Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pulled pork is een deel geportioneerd ingevroren inderdaad. Brisket is voor vanavond. Komen eters. Meestal is er ook nog wel hongerige familie in de buurt die wat lust.Hehehe lekker bezig. Wat is het idee, porties maken en gedeeltelijk invriezen?
Thanks!Je bent prima bezig.
Extra pluspuntje voor het begin tijdstip.![]()
Beste run tot nu toe!Ziet er mooi sappig uit...
Die laatste laat nog even op zich wachtenZiet er top uit, lekker hoor.
En gratz met de stickerts![]()
Geduld geduld.... De admins hebben ook tijd nodig om zelf te bbq'nDie laatste laat nog even op zich wachten![]()
Oh, ik dacht dat die continue hier door de topics zaten te scrollen om badges uit te delen...Geduld geduld.... De admins hebben ook tijd nodig om zelf te bbq'n![]()
Ik begrijp het, maar vond juist het hele weekend een leuk onderwerp. Zal het onthouden voor een volgende keer. En zo is het ook opgelost, waarvoor dank!Welkom bij de grote drie.
Dit is het nadeel als je een draadje in een draadje maakt.. De pulled pork had ik gezien en de badge gegeven, daarna kijk ik normaliter niet meer in een draadje.
Dus als er dan nog een bereiding van een brisket achteraan komt kan het lang duren eer het gespot wordt.
Het is dan beter om een nieuw draadje voor de brisket te openen. Dan krijgt het van iedereen de aandacht die het verdiend.
De volgende keer kost dit het verplicht uitnodigen van de beheerders, ter compensatie van de geleden stress. Kan ook het persoonlijk langs brengen van een warm gerecht naar keuze van het "slachtoffer" zijn.....Ik begrijp het, maar vond juist het hele weekend een leuk onderwerp. Zal het onthouden voor een volgende keer. En zo is het ook opgelost, waarvoor dank!