BasBQ
Beef en Steak

Koud gerookte zalm

Nee hoezo? Hier stond een hele koude wind zaterdag.... en zo warm was het nou ook weer niet he

Verstuurd vanaf mijn SM-N986B met Tapatalk
20 graden bij ons...
Zelf, ieder voor zich natuurlijk, doe ik 't door de nacht met een max temperatuur van 10 graden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Coll
20 graden bij ons...
Zelf, ieder voor zich natuurlijk, doe ik 't door de nacht met een max temperatuur van 10 graden.
Dat kan hier niet.
Heb die electrische koude rook generator en die moet ik elke 15 minuten even doorduwen

Verstuurd vanaf mijn SM-N986B met Tapatalk
 
Wauw wat lekker zeg. Dit ziet er zeer geslaagd uit! Klasse
 
  • Leuk
Waarderingen: Coll
Dat kan hier niet.
Heb die electrische koude rook generator en die moet ik elke 15 minuten even doorduwen

Huh? Het is toch gewoon zo'n csg die je in een hoekje aansteekt en die langzaam aan 10-12 uur rook geeft? Zie ik dat verkeerd op de foto?

Richting de zomer wel een aandachtspunt met zalm hoor. Als je BBQ in de zon staat wordt het daar (afhankelijk van de kleur) zomaar 50°C icm de gloeiende mot.

Edit: ik lees nu nog eens aandachtiger en zie dat je beide hebt gebruikt. Sorry.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Coll
Huh? Het is toch gewoon zo'n csg die je in een hoekje aansteekt en die langzaam aan 10-12 uur rook geeft? Zie ik dat verkeerd op de foto?

Richting de zomer wel een aanachtspunt met zalm hoor. Als je BBQ in de zon staat wordt het daar (afhankelijk van de kleur) zomaar 50°C icm de gloeiende mot.

Edit: ik lees nu nog eens aandachtiger en zie dat je beide hebt gebruikt. Sorry.
Ja die wormwielletje voor de mot gaf niet genoeg rook af dus de electrische gebruikt

Verstuurd vanaf mijn SM-N986B met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan