BasBQ
Beef en Steak

KJ II topvent probleempje??

Patrckk

Vuurmaker

Ik zal het dan via mijn verkoper regelen.

Ik heb namelijk ook een klant ondersteuning aangevraagd maar krijg ook hier diverse netscape errors en dat je moet inloggen voordat je iets kan zien of uitvoeren.

Barbeknoei

Gemarineerd

Ik heb kj gewoon gemaild. De factuur doorgemaild en sindsdien wordt alles geregeld. Sneller dan via de dealer

Patrckk

Vuurmaker

Ik heb inmiddels contact gehad met de dealer, deze heeft voor mij een ticket gemaakt bij KJ. Ik kreeg een dag later de mail dat het probleem inderdaad bekend is en dat het verholpen gaat worden voor een nieuwe topvent. Alleen deze zijn momenteel bij KJ niet op voorraad dus de levering laat even op zich wachten.

Kreeg nog wel de tip op de huidige schoon te maken met water en milde zeep. Al met al zowel door dealer als door fabrikant prima opgelost en gewoon vlot! :)

tensefountain1

Kooltjesharker

Ik heb inmiddels contact gehad met de dealer, deze heeft voor mij een ticket gemaakt bij KJ. Ik kreeg een dag later de mail dat het probleem inderdaad bekend is en dat het verholpen gaat worden voor een nieuwe topvent. Alleen deze zijn momenteel bij KJ niet op voorraad dus de levering laat even op zich wachten.

Kreeg nog wel de tip op de huidige schoon te maken met water en milde zeep. Al met al zowel door dealer als door fabrikant prima opgelost en gewoon vlot! :)
Tip vraag of ze meteen vilt meesturen zodat de dop niet los zit.

En het is pas opgelost als de nieuwe binnen is toch? En reken er maar op dat dat gerust enkele maanden kan duren

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk

DRuw

Kooltjesharker

Die topvent had ik redelijk snel binnen (2x al moeten claimen) maar dat stukje vilt wacht ik al maanden op.....

Patrckk

Vuurmaker

Tip vraag of ze meteen vilt meesturen zodat de dop niet los zit.

En het is pas opgelost als de nieuwe binnen is toch? En reken er maar op dat dat gerust enkele maanden kan duren

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk
Ja het is opgelost zodra de nieuwe hier is. Maar ik bedoel te zeggen dat het opgelost is door de juiste dingen in werking te zetten :)

Bovenaan Onderaan