BasBQ
Beef en Steak

Kipworst, zoete aardappel en leftover coleslaw

 
 
 
 

SandyMan

Gerijpt
Berichten
2.859
Nog lekkere coleslaw van Dominique over van de PP van gisteren.. beetje aangemaakt met veldsla..

2 komijn-citroen-hazelnoot kipworsten uit de vriezer gehaald..

En zoals beloofd.. het werd een vaste terugkomer.. de Zoete Aardappel uit de kolen..

Man, wat een lekker bordje eten.
Willen jullie alsjeblieft beloven die zoete aardappel snel te maken?
oja, en een 50 graden zalmpje met dille en citroen voor de vrouw.
IMG_20200602_174717.jpg

IMG_20200602_180732.jpg
 
Lekker hoor! Die zoete aardappelen staan hier nu ook bijna wekelijks op het menu. Door de week aten we het sowieso al regelmatig door zelf frietjes te snijden en in de oven klaar te maken maar als ik wat meer tijd heb en het weer zit mee is de variant uit de kolen veel lekkerder!
 
Willen jullie alsjeblieft beloven die zoete aardappel snel te maken?

OK dan. Anders ga je me weer plagen

Ziet er goed uit kerel. Zoete aardappel komt hier ook regelmatig op tafel. Ook heel lekker om van de gepofte zoete aardappel pure te maken. En er dan wat kaneel bij te toen. Man dat is ook zo verschrikkelijk lekker. Ook een aanrader.
 
Dat ziet er heerlijk uit. Krijg nu na de pannenkoeken gewoon weer trek.
En vooruit, die zoete aardappel staat op de todo
 
OK dan. Anders ga je me weer plagen

Ziet er goed uit kerel. Zoete aardappel komt hier ook regelmatig op tafel. Ook heel lekker om van de gepofte zoete aardappel pure te maken. En er dan wat kaneel bij te toen. Man dat is ook zo verschrikkelijk lekker. Ook een aanrader.

Dat klinkt wel goed eigenlijk om er puree van te maken met kaneel. Hier ook wekelijks (zoete) aardappels uit de kolen, super simpel en super smaakvol.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan