Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit is altijd zo'n spannende dag.. wanneer stopt de poll...![]()
Onzin!Vind het ook heel spannend. Vooral omdat het de eerste keer is dat ik mee doe. Daardoor is de kans ook klein dat ik win, maar ben wel nieuwsgierig om te zien of ik toch 1 stem ga hebbenZelf heb ik niet op mijn eigen gestemd, dus kan eindigen met 0 stemmen
![]()
Onzin!
Je doet nu mee aan een onderwerp dat gekozen is door @Jaapj omdat hij de vorige keer heeft gewonnen.
Jaap is pas lid sinds 8 november 2020, was nog geen maand lid en wint de maandwedstrijd al..
Iedereen heeft gelijke kansen
Ik kan je gerust stellen hoorVind het ook heel spannend. Vooral omdat het de eerste keer is dat ik mee doe. Daardoor is de kans ook klein dat ik win, maar ben wel nieuwsgierig om te zien of ik toch 1 stem ga hebbenZelf heb ik niet op mijn eigen gestemd, dus kan eindigen met 0 stemmen
![]()
De eerste keer dat ik meedeed heb ik ook gewonnen, Kies hier de winnaar van de fotowedstrijd september "Internal Affairs" | Het BBQ Genootschap![]()
Ik ga dan maar eens een keer nadenken over een nieuw rugnummer..Internal Affairs... wat een geweldig origineel en leuk gekozen onderwerp zeg!
Zo kan ik mij ook nog ene @mrooding herinneren die bij zijn debuut meteen de hoofdprijs pakte!
'T is eigenlijk net als bij Ajax, de nieuwe spits scoort altijd in z'n eerste wedstrijd, dat kenmerkt de grootsten!
Internal Affairs... wat een geweldig origineel en leuk gekozen onderwerp zeg!
Zo kan ik mij ook nog ene @mrooding herinneren die bij zijn debuut meteen de hoofdprijs pakte!
'T is eigenlijk net als bij Ajax, de nieuwe spits scoort altijd in z'n eerste wedstrijd, dat kenmerkt de grootsten!