BasBQ
Beef en Steak

Kies hier de winnaar van de fotowedstrijd van December 2020!

'Kaas' - wie maakte de mooiste, origineelste of beste in beeld foto?

  • (Koen)

    Stemmen: 13 16,3%
  • soeter

    Stemmen: 3 3,8%
  • knubbe

    Stemmen: 0 0,0%
  • Sander72

    Stemmen: 7 8,8%
  • Jaapj

    Stemmen: 1 1,3%
  • Free_ltd

    Stemmen: 10 12,5%
  • Peter64

    Stemmen: 5 6,3%
  • Bram

    Stemmen: 11 13,8%
  • SandyMan

    Stemmen: 2 2,5%
  • Barbeknoei

    Stemmen: 10 12,5%
  • mrooding

    Stemmen: 8 10,0%
  • Trijsie

    Stemmen: 10 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    80
  • Opiniepeiling gesloten .
 
 
 
 
 
 

mrooding

Administrator
Forumleiding
Berichten
1.160
@(Koen)

1609422794140.png


@soeter

1609422804831.png


@knubbe

1609422816161.png


@Sander72

1609422827912.png


@Jaapj

1609422837314.png


@Free_ltd

1609422846538.png


@Peter64

1609422857548.png


@Bram

1609422867343.png


@SandyMan

1609422877793.png


@Barbeknoei

1609422889089.png


@mrooding

1609422899424.png


@Trijsie

1609422913069.png
 
Schitterende foto’s maar er is er in mijn beleving maar 1 echte geslaagde foto.....
 
De resultaten zijn te zien als je gestemd hebt @mrooding ..

Hier dus ook gestemd, vond het moeilijk kiezen
 
Weer allemaal mooie foto’s. Valt me deze keer wel op dat het thema 2 richtingen uit ging desondanks het over kaas ging. Bij de ene ligt de nadruk op de kaas, bij de andere op een ander hoofdingrediënt ‘met’ kaas erbij. Mooi om te zien dat ge er zo ruim mee kunt omgaan.

Het kiezen blijft toch altijd moeilijk daar het allemaal schitterende plaatjes zijn.
 
Gestemd! Leuk rondje weer!
 
Gestemd en allemaal een heel goed 2021 gewenst..
 
Gestemd!

Leuk onderwerp weer, ook leuk om te zien dat iedereen er anders mee om gaat. Met kaas (en bacon) wordt alles lekkerder 😋
 
Voted! Laat de mooiste winnen!
 
Ik vond het lastig, maar gestemd! Geeft weer inspiratie voor nieuwe gerechten. Heel leuk!
 
Wat gaaf is is dit. Uiteraard heb ik gestemd maar laat duidelijk zijn dat alle deelnemers prachtige foto’s en gerechten gemaakt hebben. Ga zo door.
 
Ook de beste wensen!!! Veel happy bbq.

Lastig stemmen dit keer inderdaad. Ik denk dat Kaas in alle onderdelen wel een hoofdbestanddeel is geworden. Die interpretatie vind ik juist leuk. Mijn keuze wordt bepaald door wie zijn gerecht het mooiste of meest origineel in beeld heeft gebracht, aangezien het hier een fotowedstrijd is en geen gerechtenwedstrijd. Ik leer oprecht veel van zowel bbqen als fotograferen door deze wedstrijd. Ik maak dan ook echt heel veel (meer als 100) foto's in de hoop dat er een mooie foto tussenzit.

Denk dat niet iedereen op die manier beoordeelt overigens. Wat prima is want ook ik haal er veel inspiratie uit.

Moet wel zeggen dat ik uit deze wedstrijd de meeste inspiratie voor nieuwe dingen ga halen sinds tijden. Zo ga ik echt spruitjes eten.
Dat is natuurlijk ook persoonlijk. Persoonlijk kijk ik naar het totaalpakket. Er kan iets fantastisch gemaakt zijn, maar de maker ervan is geen hobbyfotograaf waardoor de foto niet tijdschriftwaardig is. Maar een ander kan bv beter fotograferen dan koken, en dan krijg je een knap plaatje, maar is het gerecht mss maar iets twijfelachtig :ROFLMAO:

Daarom dat ik zelf niet enkel en alleen op de foto af ga. Het is idd een fotowedstrijd, maar denk niet dat het de bedoeling is dat de 'beste fotograaf' wint :p
 
Dat is natuurlijk ook persoonlijk. Persoonlijk kijk ik naar het totaalpakket. Er kan iets fantastisch gemaakt zijn, maar de maker ervan is geen hobbyfotograaf waardoor de foto niet tijdschriftwaardig is. Maar een ander kan bv beter fotograferen dan koken, en dan krijg je een knap plaatje, maar is het gerecht mss maar iets twijfelachtig :ROFLMAO:

Daarom dat ik zelf niet enkel en alleen op de foto af ga. Het is idd een fotowedstrijd, maar denk niet dat het de bedoeling is dat de 'beste fotograaf' wint :p
Mee eens, hier nog iemand die naar het totaalplaatje kijkt.
 
Gestemd.
Prachtige foto's allemaal
 
Zeer moelijke keuze. Mooie gerecnten en mooie foto's.
Ik heb de kinderen, aangezien die meer van de kaas en de taarten zijn als ik, een keuze laten maken en het knopje in laten drukken.

Zoals eerdere schrijvers aangeven, niet iedereen heeft de gave om mooie foto's te combineren met een goede opmaak en een geweldig recept.
Gaat toch vooral om de lol en de eeuwige roem van het meedoen.
Ik haal vooral ideeën uit de creaties van andere deelnemers en dat is de grote dikke 👍voor alle deelnemers.

.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook mijn stem uitgebracht.
Zo als Trijsie heb ook ik veel nieuwe ideeën opgedaan deze ronde. En kan ik weer wat leuke dingen na gaan maken.
Het was iig een hele fijne opdracht. Want kaas van de Q is toch wel heel erg lekker
 
Zitten weer mooie gerechten tussen, lastig, maar gestemd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan