BasBQ
Beef en Steak

Kies hier de winnaar van de fotowedstrijd van December 2020!

'Kaas' - wie maakte de mooiste, origineelste of beste in beeld foto?

  • (Koen)

    Stemmen: 13 16,3%
  • soeter

    Stemmen: 3 3,8%
  • knubbe

    Stemmen: 0 0,0%
  • Sander72

    Stemmen: 7 8,8%
  • Jaapj

    Stemmen: 1 1,3%
  • Free_ltd

    Stemmen: 10 12,5%
  • Peter64

    Stemmen: 5 6,3%
  • Bram

    Stemmen: 11 13,8%
  • SandyMan

    Stemmen: 2 2,5%
  • Barbeknoei

    Stemmen: 10 12,5%
  • mrooding

    Stemmen: 8 10,0%
  • Trijsie

    Stemmen: 10 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    80
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik had ook al even gestemd, maar doe dat aan de hand van de speeksel ontwikkeling in mijn mond 😜 Is de foto prachtig maar krijg ik er geen honger van, helaas. Is het gerecht heerlijk maar ziet het eruit alsof het al eens gegeten is, alweer helaas 😂
Maar deze keer weer prima inzendingen!
 
Wauw, wat een hoop goede/lekkere inzendingen zeg. Veel mooie ideeën opgedaan!
 
Nog net op tijd om te stemmen. Wat een smakelijke en mooie foto's weer!
 
dit is altijd zo'n spannende dag.. wanneer stopt de poll... :eek:
 
dit is altijd zo'n spannende dag.. wanneer stopt de poll... :eek:

Vind het ook heel spannend. Vooral omdat het de eerste keer is dat ik mee doe. Daardoor is de kans ook klein dat ik win, maar ben wel nieuwsgierig om te zien of ik toch 1 stem ga hebben :ROFLMAO: Zelf heb ik niet op mijn eigen gestemd, dus kan eindigen met 0 stemmen :p
 
Vind het ook heel spannend. Vooral omdat het de eerste keer is dat ik mee doe. Daardoor is de kans ook klein dat ik win, maar ben wel nieuwsgierig om te zien of ik toch 1 stem ga hebben :ROFLMAO: Zelf heb ik niet op mijn eigen gestemd, dus kan eindigen met 0 stemmen :p
Onzin!
Je doet nu mee aan een onderwerp dat gekozen is door @Jaapj omdat hij de vorige keer heeft gewonnen.
Jaap is pas lid sinds 8 november 2020, was nog geen maand lid en wint de maandwedstrijd al..

Iedereen heeft gelijke kansen
 
Vind het ook heel spannend. Vooral omdat het de eerste keer is dat ik mee doe. Daardoor is de kans ook klein dat ik win, maar ben wel nieuwsgierig om te zien of ik toch 1 stem ga hebben :ROFLMAO: Zelf heb ik niet op mijn eigen gestemd, dus kan eindigen met 0 stemmen :p
Ik kan je gerust stellen hoor :)
 
Zo ook nog even snel gestemd!
ik hoop echt binnekort weer tijd te hebben om mee te doen aan de opdrachten. levert vaak toch weer nieuwe aparte gerechten op.
 
Internal Affairs... wat een geweldig origineel en leuk gekozen onderwerp zeg! ;)

Zo kan ik mij ook nog ene @mrooding herinneren die bij zijn debuut meteen de hoofdprijs pakte!

'T is eigenlijk net als bij Ajax, de nieuwe spits scoort altijd in z'n eerste wedstrijd, dat kenmerkt de grootsten!
Ik ga dan maar eens een keer nadenken over een nieuw rugnummer..
Elke keer meegedaan en maximaal 2e geworden (ook nog meerdere keren).

Gelukkig doen we mee voor de gezelligheid en de ervaring......
tenor.gif


ps. is fopje natuurlijk. meedoen aan de fotowedstrijd is een van de leukste dingen van t forum.
 
@(Koen) van harte kerel. Mooie plaat. Het is wel een close call deze maand. Mooi hoor.
Iedereen bedankt voor de stemmen. Op naar de volgende ronde.
 
Van harte Koen, welkom bij de cameraatjes-club!
 
Koen proficiat. Ziet er verrukkelijk uit.
 
Proficiat Koen, komt ook op de ToDo.
Het zat goed verspreid.
Bedankt voor de stemmen.
 
Laatst bewerkt:
Terechte winnaar. Eén van de favoriete desserts van mijn vrouw (na panacotta). Dus zou ze er zeker op gestemd hebben. Ik ben geen zoetebek en was voor een andere lekkernij gegaan.

Ben ik wel blij met de 10 stemmen voor een eerste keer en niet al te veel kennis van de gesofisticeerde keuken :D
Zeker bedankt voor de stemmers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan