BasBQ
Beef en Steak

kastanje champignons met vulling!

 
 
 
 

RedFox

Gerijpt
Berichten
3.160
vandaag als voorgerechtje gevulde kastanje champignons met spek croutons gemaakt!
De steeltjes van de champignons eruit breken zodat een kuipje ontstaat. Deze ruimte opvullen met Philadelphia kaas naturel, dan afgarneren met kleine stukjes "crispy bacon" (in zakje a 100 gram in de supermarkt te koop), dan in een aluminium schaaltje bij 200 graden C indirect bbq-en totdat vocht uit de champigons treedt. Op dat moment stoppen en.....genieten maar!

kastanjechampignon1_zpsc363c847.jpg

kastanjechampignon2_zpsb8495a00.jpg

kastanjechamignon3_zps138310f4.jpg
 
Ziet er erg lekker uit.
 
Ziet er lekker uit, ben (als enige hier) verzot op champignons, dan heb ik er meer  ;)
 
Dat ziet er een leuk en lekker hapje uit...
 
heel lekker gerechtje voor erbij
 
Bacon makes everything better ;)
 
@noskos: you're absolutely right!
 
MMMMMMMMMMMMMM Lekker......... en dan heb je er zin in. ;D Je zet je tanden in zo'n champignon..........................
en op dat moment loopt het vocht eruit en heb je de vellen aan je lippen hangen............ heerlijk de b*k verbrand :( :( :(
Tot zover mijn laatste ervaring met champignons op de bbq. Neemt niet weg dat ik ze nog steeds lekker vind ;)
 
Oooooooooh, lekker. Die moet ik ook gauw eens maken ;D


Nog even een klein tipje; het kijkt een stuk prettiger en natuurlijker als je de laatste twee foto's een kwart slag zou draaien. Met een programma als irfanview (is gratis software) kun je dit heel eenvoudig doen. En dan krijg ik geen rare blikken meer van mevr. Nosmo als ik weer eens met een gedraaide laptop op schoot zit. ;)
 
ja Nosmo, je hebt gelijk ivm de stand van de foto's, was er nog niet aan toegekomen om het te corrigeren, ging gisteren even in de flow van 3 gerechten fotograferen en op forum zetten...
 
@nosmo
foto's zijn nu geroteerd zodat het prettiger te bekijken is; de rotatie functie is overigens meteen in het photobucket.com album uit te voeren....handig!
 
Terug
Bovenaan Onderaan