BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare Heatermeters ronde 8

Ik ben benieuwd hoe Piet zijn weekend was ;-)
 
Nou, Piet zijn weekend was dus zo......



Het assamblage team.

Het is nu afwachten tot de rest van de spullen er zijn, en Piet weer tijd heeft om verder te bouwen.
 
De assemblage van de printjes gaat voorspoedig, ik verwacht dat ze deze week klaar zijn. Ook zijn de kastjes bijna klaar en vrijwel alle bestellingen zijn binnen.

Echter, ??n onderdeel is helaas overal uitverkocht, de RPI B+. Dit is een cruciaal onderdeel en zonder de raspberry PI geen heatermeter. De meest optimistische schatting is dat ze pas over 5 weken weer beschikbaar komen. Op dit moment is er geen alternatief voor de RPI B+ dus ik kan alleen maar wachten totdat ze er weer zijn. ~X(

Ik ga uiteraard wel gewoon door met bouwen en testen zodat ik direct kan gaan uitleveren als de RPI's er weer zijn.  Mocht er nog iemand zijn die 12 RPI's heeft liggen en er vanaf wil dan neem ik ze graag over.
 
Mevr. Nosmo zei:
Nou, Piet zijn weekend was dus zo......



Het assamblage team.

Het is nu afwachten tot de rest van de spullen er zijn, en Piet weer tijd heeft om verder te bouwen.

Als knutselen met printjes , ic's , potmetertjes en weerstandjes je hobby is heeft ie toch een mooi weekend gehad. :)) !
 
Helemaal top om te horen, behalve natuurlijk het volgende:

Nosmo zei:
Echter, ??n onderdeel is helaas overal uitverkocht, de RPI B+. Dit is een cruciaal onderdeel en zonder de raspberry PI geen heatermeter. De meest optimistische schatting is dat ze pas over 5 weken weer beschikbaar komen. Op dit moment is er geen alternatief voor de RPI B+ dus ik kan alleen maar wachten totdat ze er weer zijn. ~X(

Is dit omdat er inmiddels al een nieuwe versie beschikbaar is dat ze niet meer echt leveren?
 
mabbink zei:
Is dit omdat er inmiddels al een nieuwe versie beschikbaar is dat ze niet meer echt leveren?

Het schijnt dat de fabriek een tijd lang alleen maar RPI3's heeft geproduceerd om aan de vraag te kunnen voldoen, daarna kwam de nieuwe Zero aan de beurt. Alle belangrijke leveranciers geven aan dat ze wel weer komen maar er is geen duidelijke deadline.
 
hoeye440 zei:
Ik sta op de lijst voor n hele HM, en heb zelf nog wel een RasPi B+ liggen...

You've got mail
 
Das balen Piet. Maar gaat vast goedkomen :)
 
Als knutselen met printjes , ic's , potmetertjes en weerstandjes je hobby is heeft ie toch een mooi weekend gehad. :)) !
[/quote]

Mijn zoon heeft in ieder geval wel een mooi weekend gehad.
Die vind het super leuk om te doen.
 
Mevr. Nosmo zei:
Als knutselen met printjes , ic's , potmetertjes en weerstandjes je hobby is heeft ie toch een mooi weekend gehad. :)) !

Mijn zoon heeft in ieder geval wel een mooi weekend gehad.
Die vind het super leuk om te doen.
[/quote]

Altijd handig als je iemand in huis hebt die verstand heeft van elektronische dingetjes want aan bijna alles wat je  tegenwoordig aanschaft zit wel een stekker of batterijtje en daar wil nog wel eens wat mis mee zijn.  :D !
 
Hi Piet,

Even voor je rondgekeken en ik heb je via een PB een adres gestuurd waar er nu nog 10 op voorraad liggen, natuurlijk wel even jouw blik nodig of dit de juiste zijn ook qua prijs.

Groetjes,
Mark
 
MarkR zei:
Hi Piet,

Even voor je rondgekeken en ik heb je via een PB een adres gestuurd waar er nu nog 10 op voorraad liggen, natuurlijk wel even jouw blik nodig of dit de juiste zijn ook qua prijs.

Groetjes,
Mark

Helaas zijn dit RPI 2B's en geen RPI B+'s, ander model en niet compatible.
 
Terug
Bovenaan Onderaan