BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare Heatermeters ronde 8

Rakky zei:
Het is een fan voor aan de heatermeter met een elektrisch gestuurde luchtklep.

Ketel barbecues hebben de gewoonte dat ze bij stilstaande fan nog genoeg lucht trekken om het vuur aan te wakkeren.
Met de microdamper kan je de luchtdoorvoer langs de stilstaande fan ook afsluiten.

Oke, maar hoe ga je deze aan een OTP knutselen?
Ik heb Nosmo gevraagd een extra "adapter" te leveren om ook iets te maken voor mijn OTP. Maar een echte adapter heeft Auber niet voor een ketel
 
Daar zit ik ook een beetje mee... Ik heb nog geen "mooie" oplossing hiervoor gezien... Als er iemand suggesties heeft, ik houd me aanbevolen!
 
Ik ben bezig om de originele handel te laten bedienen door een servo, echter door tijdgebrek heb ik hem nog niet op de q kunnen bouwen om te  testen.
Mijn eerste test met een ventilator via slangen in de q te laten blazen is mislukt, ventilator was niet krachtig genoeg. Inmiddels heb ik 3 kleine radiaal ventilators binnen die onder de q op een ring komen en die rechtstreeks in de q blazen.
Volgende week hoop ik weer wat meer tijd te hebben en dan ga ik ermee verder.
 
Die komen zodra het werkt, ik wil niet dat mensen al het gaan nabouwen en straks werkt het niet , dan jaag ik iemand op kosten voor niets
 
Bestelling is de deur uit, ben ik de nummer 12? Hoop snel aan de slag te kunnen met de HM. Ga een UDS bouwen iemand nog goeie bouwsites.
Ben nu een jaar of 4 in bezit van een weber57 maar het is tijd voor en upgrade ;-)
 
En Willem is op de valreep nummer 12 geworden.

 
en zijn alle bestellers braaf geweest met het betalen voor 1-mei?
 
Willem1981 zei:
Bestelling is de deur uit, ben ik de nummer 12? Hoop snel aan de slag te kunnen met de HM. Ga een UDS bouwen iemand nog goeie bouwsites.
Ben nu een jaar of 4 in bezit van een weber57 maar het is tijd voor en upgrade ;-)

veel plezier met je HM Willem, zou je jezelf misschien ook nog even voor willen stellen?  ;)
 
mabbink zei:
en zijn alle bestellers braaf geweest met het betalen voor 1-mei?


Eeehhhhh, nee niet allemaal. Ik heb net de herinneringsmails verstuurd. Ik wacht nog tot morgen, en als ik dan geen zekerheid heb ga ik onderdelen bestellen voor 12-2 heatermeters. Het is jammer maar niet anders.
 
Nosmo zei:
mabbink zei:
en zijn alle bestellers braaf geweest met het betalen voor 1-mei?


Eeehhhhh, nee niet allemaal. Ik heb net de herinneringsmails verstuurd. Ik wacht nog tot morgen, en als ik dan geen zekerheid heb ga ik onderdelen bestellen voor 12-2 heatermeters. Het is jammer maar niet anders.

Kan ik op de reservelijst eventueel? Anders wacht ik wel tot deeltje 13.
 
Gratje zei:
Kan ik op de reservelijst eventueel? Anders wacht ik wel tot deeltje 13.

Deeltje 13 gaat nog wel even duren hoor!  ;)

Het lijkt er op dat alle betalingen nu binnen zijn, en ik ben begonnen met het bestellen van de onderdelen. Mocht er toch nog iemand uitvallen dan is Gratje 1e reserve.

Ik verwacht dat ik volgend weekend kan gaan solderen.
 
Hoe kom ik toch bij deel 13?! Marja.
Reserve. Ik hoor het wel. En anders nog geduld hebben tot deel 9
 
Helaas Gratje er kan er maar een nummer 12 zijn. Nou ben ik er van overtuigd dat de volgende serie niet lang op zich laat wachten!
 
Hmmm ships ook gemist deze ronde..... Volgende ronde wil ik er graag bij zijn !
Of.... kan het me niet voorstellen.... maar stel je voor dat er meer dan 1 afvallen.......... mag ik dan als 2de op de reserve lijst ? :-/ B-)
 
Hoe staan we ervoor met de HM. Ik kan niet wachten en hoop snel aan de slag te kunnen! Heb inmiddels mijn drum binnen voor de UDS dus heb genoeg te doen maar toch 😉
 
Ik ben net terug vanuit China dus het werk heeft eventjes stil gelegen. Alles is wel al besteld en er is al het een en ander binnen gekomen. Ik ga komend weekend beginnen met bouwen.
 
Super Piet :)

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan