BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare Heatermeters ronde 8

Dat is jammer, dacht dat de mevr van de winkel zei dat het B+ waren, helaas!
 
Ook zoiets typisch, op bol.com worden ze via raspberrystore wel aangeboden, maar op raspberrystore.nl zelf staan ze niet...
 
Rakky heeft ook mail ;)

De heatermeters printjes zijn geassembleerd en getest, de kastjes liggen klaar, de probes en blowers zijn binnen. Het is nu wachten op de RPI's, de SD kaarten en de Wifi adapters. De laatste twee zijn al onderweg.

 
Niet 's werelds beste foto's;

HM%20batch%208-1.jpg


HM%20batch%208-2.jpg
 
Met hulp van Barts en een aantal leden van tweakers heb ik denk ik voldoende RPI kunnen bemachtigen. Heb alleen nog geen idee wanneer ze binnen komen. Ook ben ik komende twee weken bijna constant op reis dus ik hoop dat ik tussendoor tijd heb om de HM klaar te maken voor verzending.
 
Nosmo zei:
Met hulp van Barts en een aantal leden van tweakers heb ik denk ik voldoende RPI kunnen bemachtigen. Heb alleen nog geen idee wanneer ze binnen komen. Ook ben ik komende twee weken bijna constant op reis dus ik hoop dat ik tussendoor tijd heb om de HM klaar te maken voor verzending.
helemaal top! super bedankt voor het zoeken naar de RPI's
 
Ongekend! Wat goed :)

Ziet er al goed uit Piet! Kan niet wachten om hem uit te testen....
 
Goed nieuws dat je nog wat RPI's hebt kunnen vinden!

Waarom heeft die HM links onder op de foto extre USB-poorten?
HM%20batch%208-1.jpg
 
Spoetnik zei:
Goed nieuws dat je nog wat RPI's hebt kunnen vinden!

Waarom heeft die HM links onder op de foto extre USB-poorten?

Omdat daar al een Raspberry Pi onder gemonteerd is.
 
Rakky zei:
Spoetnik zei:
Goed nieuws dat je nog wat RPI's hebt kunnen vinden!

Waarom heeft die HM links onder op de foto extre USB-poorten?

Omdat daar al een Raspberry Pi onder gemonteerd is.

Klopt, dat is mijn test RPI!
 
Als kersverse forum gebruiker lees ik nu pas over dit project. Wat leuk zeg!!! Ik ga zeker dit draadje even volgen want ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
 
Heb er zelf een in elkaar mogen solderen (samen met Renevw) en kan hem je aanraden. Werkt prima dit apparaatje :) Hier gaan we nog lang plezier van hebben.
 
Alle heatermeters zijn ingepakt en klaar voor verzending.

Ze worden vandaag ingeleverd bij DHL. Met een beetje geluk hebben kunnen jullie komend weekend gaan spelen met jullie nieuwe aanwinst. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan