BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare heatermeters ronde 10

En de teller staat inmiddels op 10.... :D
 
En bestelling geplaatst!  :D
 
En nummer twaalf is binnen. Iedereen die zich nu nog aanmeld komt op de reservelijst.

Twaalf stuks binnen 24 uur verkocht...........



....... ik moet ze echt veel duurder gaan maken! >:)
 
Jemig de pemig. Was ik de vorige keer net te laat. En nu alweer  :-S

Als je een winkel had, zouden de mensen 's nachts al op een matje voor de deur gaan liggen  B-)

Anyways, de reservelijst it is then.
 
Hallo Piet,

Tijdens het nogmaals belezen van het draadje viel mijn oog nog op een stukje tekst waar ik over heen heb gelezen tijdens de eerste keer. Je geeft aan een interne of een externe wifi adapter.
Mijn vraag is nu wat is het voordeel of nadeel van zowel een interne als een externe adapter.
De prijs maakt, zoals ik constateer, geen verschil dus het zou in het gebruik of onderhoud moeten zitten. :-O :-O
Een andere vraag die ik nog heb, zit er ook een soort van beschrijving bij hoe je het ??n en ander moet aansluiten en instellen of is hier wellicht een draadje of een site voor beschikbaar.

Alvast bedankt voor je reactie
 
RvH6511 zei:
Hallo Piet,

Tijdens het nogmaals belezen van het draadje viel mijn oog nog op een stukje tekst waar ik over heen heb gelezen tijdens de eerste keer. Je geeft aan een interne of een externe wifi adapter.
Mijn vraag is nu wat is het voordeel of nadeel van zowel een interne als een externe adapter.
De prijs maakt, zoals ik constateer, geen verschil dus het zou in het gebruik of onderhoud moeten zitten. :-O :-O
Een andere vraag die ik nog heb, zit er ook een soort van beschrijving bij hoe je het ??n en ander moet aansluiten en instellen of is hier wellicht een draadje of een site voor beschikbaar.

Alvast bedankt voor je reactie

+1

 
RvH6511 zei:
Tijdens het nogmaals belezen van het draadje viel mijn oog nog op een stukje tekst waar ik over heen heb gelezen tijdens de eerste keer. Je geeft aan een interne of een externe wifi adapter.
Mijn vraag is nu wat is het voordeel of nadeel van zowel een interne als een externe adapter.
De prijs maakt, zoals ik constateer, geen verschil dus het zou in het gebruik of onderhoud moeten zitten. :-O :-O

Dit is een foutje in de tekst, de heatermeters worden geleverd met een interne Wifi adapter.

RvH6511 zei:
Een andere vraag die ik nog heb, zit er ook een soort van beschrijving bij hoe je het ??n en ander moet aansluiten en instellen of is hier wellicht een draadje of een site voor beschikbaar.

http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=6237.0
 
Als het goed is heeft iedereen een PB van me gehad met een overzicht van de bestelling en de betalingsgegevens.

Lees het bericht even goed door en controleer aub of alles klopt. Het is nu nog mogelijk om aanpassingen te maken omdat er nog geen onderdelen besteld zijn, over een paar dagen is dat lastiger ;)

 
Bestelling gecontroleerd en betaling gedaan, kan er nu al niet op wachten.  :D
 
Betaling gedaan, dus het feest kan beginnen!
 
Bestelling gecontroleerd en betaling gedaan, kan ook niet wachten... :)
 
Hoe lang zijn de probesnoeren? Zijn deze in verschillende lengtes te verkrijgen en wat is de maximale lengte
 
De probe snoeren zijn ongeveer 1,8m dit is twee keer zo lang als de standaard Maverick snoeren.
 
Ben stiekem alvast begonnen met wat onderdelen die ik nog had liggen..
Batch10-1.jpg


100% van de niet zwarte kastjes zijn al geprint... ;)
Batch10-2.jpg


Tweede zwarte kastje ligt nog in de plasticpoeper :-O
Batch10-3.jpg

 
Ziet er goed uit helaas aankomend weekend nog met de maverick aan de gang.  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan