BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare Heatermeters, de derde ronde!

Ivo-tje zei:
Net een akkoord gekregen voor optie 1, zwart met plaatje voor de BGE medium.
Dan was ze van het gezeur af aldus mijn vrouw =))
Ze kent je toch nog niet zo goed h?, nu kun je nog lekker doorzeuren voor de extra probes :D
 
Ziet het nut (nog) niet in van meer probes. Daarbij kan ik altijd nog de maverick probes er aan hangen, die heb ik al.
Maar als ik 1 probe heb voor de dome en 1 voor het vlees, heb ik toch genoeg?
 
Ivo-tje zei:
Ziet het nut (nog) niet in van meer probes. Daarbij kan ik altijd nog de maverick probes er aan hangen, die heb ik al.
Maar als ik 1 probe heb voor de dome en 1 voor het vlees, heb ik toch genoeg?
Meer vlees erop dus, heb je vanzelf meer probes nodig...
 
eikie zei:
Ivo-tje zei:
Ziet het nut (nog) niet in van meer probes. Daarbij kan ik altijd nog de maverick probes er aan hangen, die heb ik al.
Maar als ik 1 probe heb voor de dome en 1 voor het vlees, heb ik toch genoeg?
Meer vlees erop dus, heb je vanzelf meer probes nodig...

Dan moet ik eerst een groter ei kopen ;)
Maar goed, dan zou ik even moeten kijken hoe ik de maverick probes er aan kan hangen, is het ook opgelost :p
 
Hoi, ik ben nieuw dus ga me zo voorstellen. Ondertussen wil ik graag de optie2 (zwart kastje) + probes en fan reserveren :)
 
YannickVR zei:
Hoi, ik ben nieuw dus ga me zo voorstellen. Ondertussen wil ik graag de optie2 (zwart kastje) + probes en fan reserveren :)

Ik heb je erbij gezet
 
RemBrand zei:
Goed bezig Piet! Komt die software ook beschikbaar voor eerdere HM-versies? Die dongle-support vind ik wel handig, want nu moet ik zelf drivers installeren (ja, luiheid alom!)  :D
Remco

Sorry voor de late reply (ik zag je vraag nu pas), maar de nieuwe software is al uit voor de HM4.1

Meer info kun je hier vinden: https://github.com/CapnBry/HeaterMeter/wiki. Het probleem is wel dat je de aangepaste web interface kwijt bent als je gaat updaten. Voor de nieuwe batch moet ik sowieso nog aan de slag met de interface maar als ik daar mee klaar ben moet ik maar eens kijken hoe ik het een en ander online kan krijgen.
 
Nosmo zei:
RemBrand zei:
Goed bezig Piet! Komt die software ook beschikbaar voor eerdere HM-versies? Die dongle-support vind ik wel handig, want nu moet ik zelf drivers installeren (ja, luiheid alom!)  :D
Remco

Sorry voor de late reply (ik zag je vraag nu pas), maar de nieuwe software is al uit voor de HM4.1

Meer info kun je hier vinden: https://github.com/CapnBry/HeaterMeter/wiki. Het probleem is wel dat je de aangepaste web interface kwijt bent als je gaat updaten. Voor de nieuwe batch moet ik sowieso nog aan de slag met de interface maar als ik daar mee klaar ben moet ik maar eens kijken hoe ik het een en ander online kan krijgen.

Goed bezig!! Helaas is het bijna allemaal "hocus pocus" voor mij.
 
Hoi Nosmo,
ik dacht dat ik je een PM had gestuurd, maar zie die niet bij verstuurd staan, er is dus iets fout gegaan...
behuizing mag oranje zijn, en een extra blower aub, met green egg (large) adapter. (je weet maar nooit wat we in de toekomst nog krijgen;) )
groeten,
 
Het was wel goed gegaan hoor ;)  PB's die je zelf verstuurd worden standaard niet opgeslagen, dit is een instelling van de forum software.
 
Omdat de inschrijftermijn bijna verlopen is heb ik als het goed is aan iedereen die op de lijst staat een PB verstuurd over de betaling.

Sta je wel op de lijst maar heb je niets ontvangen of sta je niet op de lijst maar wilde je wel een HM geef me dan even een seintje via de PB dan wordt het als nog geregeld.

Mijn verzoek is om in ieder geval voor 14 augustus te betalen en om mij dan even een bevestiging te sturen! (Ja, ik ben een controlfreak, ik weet het) ;)

Kijk ook even na of de details in de mail wel kloppen want administratie is niet mijn sterkste punt! :blush: 
 
Nosmo zei:
Kijk ook even na of de details in de mail wel kloppen want administratie is niet mijn sterkste punt! :blush: 

Ik heb betaald, echt waar, kijk maar in je administratie =))

Zal het van de week even regelen.... (in welke verhuisdoos zat dat kastje van de bank?)
 
Het bedrag is overgemaakt.  :-*

 
Ik heb het ook net overgemaakt.

Piet nogmaals heel erg gaaf dat jij nog een derde ronde HM's maakt. Helemaal top
 
Terug
Bovenaan Onderaan