BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare Heatermeters, de derde ronde!

Ik wil er ook HEEEL graag ??n, met een blower, adapter voor een kamado kan de schoonvader wel maken
 
Ik zie nu pas dat er ook nog optionele opties te opteren zijn.

Bij deze zou ik mijn eerdere wens willen uitbreiden met blower, aansluiting op BGE L en een extra setje probes.

Mis alleen de optie thuis installatie nog.  :-*


 
Nosmo zei:


De HM4.2 heeft als optie om een thermokoppel te gebruiken als pit probe. Ik ben lang aan het zoeken geweest waar ik de benodigde extra onderdelen het goedkoopst zou kunnen inkopen maar sommige onderdelen (met name de connector) zijn zo lastig te krijgen in Nederland dat het voor mij niet mogelijk is om dit voor een aantrekkelijke prijs aan te bieden, daarom kan ik de thermokoppel optie helaas niet aanbieden. 



Zit a.s. woensdag en donderdag in Hong Kong. The place to be voor electronische gadgets.
Geen idee wat een thermokoppel connector is maar als je wel een adresje weet in Hong Kong met fatsoenlijke prijzen kan ik er een aantal voor je meenemen.

Iemand nog een echte rolex voor een tientje?  =))
 
Mosseltje zei:
Ik zie nu pas dat er ook nog optionele opties te opteren zijn.

Bij deze zou ik mijn eerdere wens willen uitbreiden met blower, aansluiting op BGE L en een extra setje probes.

Mis alleen de optie thuis installatie nog.  :-*

die laatste optie is wel makkelijk :p
 
Ik heb de lijst even bijgewerkt, alles gaat een beetje moeizaam en traag op dit moment omdat ik ziek in bed lig, maar alles sal reg kom! ;)
 
Nosmo zei:
Ik heb de lijst even bijgewerkt, alles gaat een beetje moeizaam en traag op dit moment omdat ik ziek in bed lig, maar alles sal reg kom! ;)

beterschap, ik heb geen haast, vind jou gezondheid belangrijker.
Dat jij nog een ronde HM maakt vind ik geweldig
 
Hebben we nog advies hoe we ?146,- uitleggen aan de vrouw?
En die probes, dat is 1 grill en 1 meat? want dan heb ik volgens mij geen extra probes nodig...
Mocht er geen meat-probe bij zitten, kan ik dan de ikea of maverick probes daarvoor inzetten?
 
Ivo-tje zei:
Hebben we nog advies hoe we ?146,- uitleggen aan de vrouw?
En die probes, dat is 1 grill en 1 meat? want dan heb ik volgens mij geen extra probes nodig...
Mocht er geen meat-probe bij zitten, kan ik dan de ikea of maverick probes daarvoor inzetten?

Het zijn twee meat probes, eentje kun je dan gebruiken als pitprobe. Ikea probes werken niet, Maverick ET73 probes worden aanbevolen, en ET 732 probes werken wel maar dan moet je de HM modificeren. ET733 probes doen het niet.

Tja hoe leg je het uit aan de baas? Iets met schoenen- ;) of handtassen collectie op marktplaats zetten om het een en ander te financieren.
 
Nosmo zei:
Ivo-tje zei:
Hebben we nog advies hoe we ?146,- uitleggen aan de vrouw?
En die probes, dat is 1 grill en 1 meat? want dan heb ik volgens mij geen extra probes nodig...
Mocht er geen meat-probe bij zitten, kan ik dan de ikea of maverick probes daarvoor inzetten?

Het zijn twee meat probes, eentje kun je dan gebruiken als pitprobe. Ikea probes werken niet, Maverick ET73 probes worden aanbevolen, en ET 732 probes werken wel maar dan moet je de HM modificeren. ET733 probes doen het niet.

Tja hoe leg je het uit aan de baas? Iets met schoenen- ;) of handtassen collectie op marktplaats zetten om het een en ander te financieren.

Dat modificeren voor de 732 probes, is dat ringetje om de connector dan genoeg?
Hoewel, 2 probes lijkt me voldoende.... ;)

Die schoenen en handtassen, tsja die heeft ze niet... dus ik ga even kijken hoe ik dit er eventueel door krijg :p
 
Ik doe graag mee met een volledig geassembleerde unit, kleur Blauw. Inclusief 2 probes graag! :)
 
xerogee zei:
Ik doe graag mee met een volledig geassembleerde unit, kleur Blauw. Inclusief 2 probes graag! :)
Stel je hier even voor, wel zo gezellig toch?
 
Onwijs gaaf dat je dit doet en kan.
helaas kreeg ik 0 op mijn budget aanvraag bij vrouw lief. :-S
daarbij op een weber compact :-/ is het niet van heel veel meerwaarde, dus eerst maar gaan zorgen voor berbetering op dat gebied. :D
en hopenlijk kan ik me tegen die tijd inschrijven voor de hm 6.1.
toch bedankt voor dit geweldige aanbod.
groetjes,
Kippetjehaasje.
 
Piet, ik heb het sterke vermoeden dat je ze maar blijft bouwen tot ik er eindelijk ook eentje ga aanschaffen, dus vooruit, doe mij er nu ook maar ??n :), inclusief blower met adapter voor BGE Large en de extra probes a.u.b.

Ik ben vanaf zaterdag wel drie weken met vakantie, maar ik PB je wel mijn gegevens voor contact over betaling e.d.

Topper!
 
El Fumarole zei:
Piet, ik heb het sterke vermoeden dat je ze maar blijft bouwen tot ik er eindelijk ook eentje ga aanschaffen, dus vooruit, doe mij er nu ook maar ??n :), inclusief blower met adapter voor BGE Large en de extra probes a.u.b.

Ik ben vanaf zaterdag wel drie weken met vakantie, maar ik PB je wel mijn gegevens voor contact over betaling e.d.

Topper!

Ik heb je erbij gezet Jeroen.

Je beseft toch wel dat mijn levenswerk tot een einde gaat komen nu jij er ook eindelijk eentje besteld hebt h? ?  ;)
 
Nosmo zei:
Je beseft toch wel dat mijn levenswerk tot een einde gaat komen nu jij er ook eindelijk eentje besteld hebt h? ?  ;)

Ik neem de jouwe wel weer over als je zelf aan nieuwe knopjes toe bent Piet... :D
 
[quote author=Nosmo

Ik heb je erbij gezet Jeroen.

Je beseft toch wel dat mijn levenswerk tot een einde gaat komen nu jij er ook eindelijk eentje besteld hebt h? ?  ;)
[/quote]

Bedankt kerel. Het moest er gewoon een keer van komen. En ik kan je natuurlijk ook geen honderden van die dingen laten bouwen tot ik eindelijk geneigd ben er eentje af te nemen natuurlijk. Dat zou wreed zijn ;)
 
Het gaat deze keer niet hard met de bestellingen, vorige keer was ik te laat namelijk.
Kan natuurlijk ook zijn dat er nog een heleboel mensen op vakantie zijn.

Nosmo zei:
Je beseft toch wel dat mijn levenswerk tot een einde gaat komen nu jij er ook eindelijk eentje besteld hebt h? ?  ;)

Hopenlijk kan Nosmo wel een nieuwe hobby vinden tussen het Q-en door...
 
Net een akkoord gekregen voor optie 1, zwart met plaatje voor de BGE medium.
Dan was ze van het gezeur af aldus mijn vrouw =))
 
Terug
Bovenaan Onderaan